Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:546459
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Biznesa plāna teoretiskais izklāsts    5
1.1.  Biznesa plāna nozīme    5
1.2.  Plāna izstrādašanas secība    7
1.3.  Kā sastādīt biznesa plānu    7
1.4.  Biznesa plāna nepieciešami nosacījumi    9
1.5.  Kas sastāda biznesa plānu    10
1.6.  Biznesa plāna saturs    11
1.7.  Biznesa plāna kopsavilkums    11
1.8.  Uzņēmuma apraksts    12
1.9.  Produkta vai pakalpojuma raksturojums    13
1.10.  Mārketinga plāns    16
1.10.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    17
1.10.2.  Konkurence un citi ietekmes veidi    19
1.10.3.  Mārketinga sratēģija    21
1.10.4.  Tirgus pētījumi    24
1.10.5.  Apgrozījuma prognozes    25
1.10.6.  Papildmateriāls    25
1.11.  Ražošanas plāns    26
1.12.  Uzņēmuma vadīšanas un darbībasorganizēšanas plāns    28
1.13.  Riska novērtējums    31
1.14.  Finansu plāns    31
2.  Biznesa plāna praktiskais izklāsts    34
  Kopsavilkums    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    66
Darba fragmentsAizvērt

Kursadarba temats ir “Biznesa plāns”.
Kursadarba mērķis ir izpētīt biznesa plāna sastāvdaļas un pielietot tas praksē. Darbā tiek apskatīti jautājumi un problēma, kuras uzņēmējam jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī jau agrāk uzsākuši to, jo uzņēmējdarbība ir ārkārtīgi dinamiska pārmaiņās, un katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar aršķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.
Biznesa plāns vispārējā izpratnē ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšanas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem.

Biznesa plāns ir:

1.Kā komunikācijas līdzeklis starp uzņēmējiem un ieguldītājiem;
2.Kā neaistājams uzņēmējdarbības vadīšanas līdzeklis;
3.Kā līdzeklis pārbaudīt idejas, to realitāti un risinājumu saprātīgumu.

Biznesa plāns jāizstrādā uzņēmējam personiski. Tas nenozīmē, ka nevar tikt pieaicināti konsultanti un eksperti, gluži otrādi, pieredzējuši uzņēmēji cenšas vienmēr piesaistīt ekspertus un konsultantus, par to sevišķi ieinteresēti ieguldītāji.
Uzņemējs, personiski iesaistoties šajā darbā, pārbauda ideju stabilitāti, pārliecinās, vai viņam pietiks spēka un enerģijas realizēt visu iecerēto.
Biznesa plāns var būt noformēts dažādi: to var uzrakstīt kā gluži profesionāli sastādītu dokumentu, tas var būt ar rokurakstīts uzmetums, kurā galvenokārt akcentēti mērķi, stratēģijas un taktikas galvenie punkti.
Visi biznesa plāni nevar būt uzrakstīti pēc viena parauga. Tadēļ atsevišķas nodaļas var tikt izstrādātas sīkāk, citas mazāk datalizēti, citas – vispārēji. Jāveltī visas pūles, lai izstrādātais biznesa plāns vislabāk atbilstu tieši jūsu uzņēmuma vajzdzībām un ievērotu visas specifiskās uzņemuma darbības ipatnības.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −16,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1201904
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties