Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,60 (16%)
Cena ar atlaidi*:
8,39
Pirkt
Identifikators:517730
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Vispārējie principi    6
1.2.  Uzņēmuma galvenie darbības virzieni   
1.3.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi   
1.4.  Uzņēmuma īstermiņa un ilgtermiņa plāni   
1.5.  Uzņēmuma vajadzības    9
2.  Pakalpojumu raksturojums    9
2.1.  Pakalpojumu apraksts    9
2.2.  Piedāvāto pakalpojumu sortiments    12
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus vispārējs apraksts    12
3.2.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana   
3.3.  Konkurentu analīze    17
4.  Mārketinga stratēģija    17
4.1.  Mārketinga stratēģija    17
4.2.  Noieta veicināšanas pasākumi    21
5.  Uzņēmuma darbība    21
5.1.  Sabiedrības ģeogrāfiskais novietojums    21
5.2.  Telpu apraksts   
5.3.  Uzņēmumam nepieciešami resursi    24
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    24
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    24
6.2.  Uzņēmuma vadības personāls   
6.3.  Nodarbinātās personas   
6.4.  Darba samaksa    28
7.  Risks un problēmas    28
8.  Finansu informācija    29
8.1.  Aizņēmuma atmaksa    29
8.2.  Amortizācijas aprēķins   
8.3.  Darba algu aprēķins   
8.4.  Pamatlīdzekļu apraksts   
8.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķins   
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ir reģistrēta Uzņēmumu reģistrā 2006.gada 1. janvārī. Īpašnieki – Markuss Dūda, Edgars Dūja.
Sabiedrība ir dibināta kā jauns uzņēmums ar nosaukumu „Fresh”, bet tā darbinieki ir iepriekš darbojušies dažādos uzņēmumos.
Uzņēmuma vadošie darbinieki ir apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā, to profesionālās iemaņas ir vērtējamas kā atbilstošas ieņemamajiem amatiem.
Sabiedrības galvenais darbības virziens ir izklaides kompleksa izveide, kurš spēj nodrošināt kvalitatīvas atpūtas Rīgā un tās tuvumā dzīvojošiem cilvēkiem. Skābekļa bārs, mūzika visdažādākajiem dvēseles noskaņojumiem, kā arī savdabīgas gaismošanas iekārtas piesaistīs labas kvalitātes cienītājus.
Skābekļa bārs atrodas ļoti izdevīgā vietā Marijas ielā, netālu no sabiedriskā transporta pieturām, kas nodrošina ērtu piekļūšanu. Šāda veida bārs nav nekur citur Latvijā.
Drošību un apmeklētāju neaizskaramību vakaros nodrošinās divi drošības dienesta darbinieki.
Skābekļa bārs piesaistīs klientus ar ekstravaganti iekārtotu interjeru un telpu gaumīgo iekārtojumu. Tās galvenais piedāvātais produkts ir moderni izskatīgas skābekļa maskas, kuras sniedz tīra skābekļa devu. Mērķauditorija ir plaša, jo mūsdienu netīrajā pilsētas gaisā, katrs vēlētos iegriezties bārā. Tomēr īpaša uzmanība tiks pievērsta jauniešiem, jauniem cilvēkiem vecumā no 18 – 31 gadiem.
Sabiedrībai nav konkurentu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns SIA "Fresh"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/517730

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties