Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,36 (16%)
Cena ar atlaidi*:
7,13
Pirkt
Identifikators:687480
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2004.g. - 2004.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
I. nodaļa  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    7
1.1.1.  Komercsabiedrības pilnnosaukums    7
1.1.2.  Reģistrācijas dati    7
1.1.3.  Juridiskā adrese    7
1.1.4.  Bankas rekvizīti    7
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    7
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība    8
1.1.7.  Uzņēmuma nekustāmo īpašumu tiesību raksturojums    8
1.2.  Uzņēmuma vēsture    8
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    8
1.3.1.  Uzņēmuma misija    8
1.3.2.  Uzņēmuma mērķi    9
1.4.  Uzņēmuma vajadzības    9
II. nodaļa  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    10
2.2.  Produkcijas sortiments un to raksturojums    10
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    13
2.3.1.  Preču zīme    13
2.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    14
III. nodaļa  Tirgus analīze    15
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    15
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
3.3.  Konkurentu analīze    18
3.4.  SVID analīze    20
IV. nodaļa  Mārketinga stratēģija    21
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
4.1.1.  Cenu veidošanas elementi    21
4.1.2.  Cenu noteikšanas faktori    21
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    22
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    23
4.3.1.  Reklāma    23
4.3.2.  Akciju organizēšana    25
4.3.3.  Budžeta veidošana    25
4.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    25
V. nodaļa  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    26
5.1.  Uzņēmuma ražošanas atrašanas vieta    26
5.1.1.  Uzņēmuma telpu shēma    27
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    28
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    28
5.4.  Pamatlīdzekļu sagādes raksturojums    29
VI. nodaļa  Uzņēmuma vadība    30
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    30
6.1.1.  Vadības funkcijas un atbildība    30
6.2.  Uzņēmuma nodarbinātais personāls    31
6.2.1.  Darbinieku štata saraksts    31
6.2.2.  Atalgojums un motivācija    32
6.3.  Darba algas uzņēmuma darbiniekiem    33
VII. nodaļa  Problēmas un riski    34
7.1.  Risks, tā veidi    34
7.1.1.  Ekonomiskie faktori    34
7.1.2.  Sabiedriskie faktori    34
7.2.  Riska mazināšanas pasākumi    34
7.2.1.  Konkurentu skaita pieaugums    34
7.2.2.  Klientu vajadzības un pieprasījums    34
7.2.3.  Nodokļu un ekonomikas izmaiņas valstī    34
7.2.4.  Dabas katastrofas, nelaimes    34
7.2.5.  Piegādātāju materiālu kavēšanās    34
VIII. nodaļa  Finanšu informācija    36
8.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins. Skaidrās naudas apgrozījuma pārskats    36
8.1.1.  Restorāna ieņēmumu aprēķins    36
8.1.2.  Banketu zāles ieņēmumu aprēķins    36
8.1.3.  Kāzu ekipāžas izīrēšanas ieņēmumu aprēķins    36
8.1.4.  Svinību un svētku apkalpošanas ieņēmumu aprēķins    36
8.1.5.  Banketu vai svinību apkalpošana ārpus pilsētas ieņēmumu aprēķins    36
8.1.6.  Tiešās izmaksas restorānam    37
8.1.7.  Netiešās izmaksas    37
8.1.8.  Nolietojuma aprēķins (lineāra metode)    38
8.3.  Sākuma un beigu bilances    50
  Pielikumi    51
  Izmantotas literatūras saraksts    74
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāns ir veidots, lai dibinātu sabiedrību ar ierobežoto atbildību „Roksolana”, turpmāk tekstā SIA „Roksolana”. SIA „Roksolana” nodarbosies ar ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu, bet, konkrētāk sākot, ar ukraiņu ēdienu gatavošanu un citu restorāna pakalpojumu sniegšanu. Kā jau ir skaidrs no augstāk teikta, SIA „Roksolana” būs ukraiņu virtuves restorāns un tas atradīsies A. Saharova iela 155, Rīgā.
Uzņēmuma vadītāja ir Olga Viņičenko, kuras tiešā pakļautībā atrodas visi darbinieki, tikai tā var ieviest kārtību un panākt respektu, katram darbiniekam ir jāstrādā ar maksimālu atdevi, lai uzņēmums plauktu un zeltu.
SIA “Roksolana” statūtkapitāls ir 30000 Ls, bet ir nepieciešams kredīts no bankas 7000 Ls apmērā, lai varētu iepirkt veikalam nepieciešamās preces un uzsākt uzņēmējdarbību. Kredīts būtu nepieciešams uz 6 gadiem. Biznesa plānā ir arī tabula, kurā ir parādīta iespējamā kredīta apmaksas kārtība.
Uzņēmumā tiks sniegti ukraiņu ēdieni ( aukstie uzkožamie, karstie pirmie ēdieni, karstie otrie ēdieni ar garnējumu, cepumi, deserti, alkoholiskie un bezalkoholiskie dzērieni), tiks sniegti citi pakalpojumi ( piegāde uz ofisiem un mājam, banketu un biznesa lenču apkalpošana, svinību apkalpošana, banketu vai svinību apkalpošana ārpus pilsētas) un ir piedāvāta patīkama un neuzbāzīga speciālā izklaides programma svētkos, kā arī ikdienas fona mūzika. Viens pakalpojums būs tāds pārsteidzošs pakalpojums, un tas ir profesionālais vadītājs, kurš piegādās Jūs jebkurā izdevīgā vietā Jūsu automašīnā gadījumā, kad pēc savas pašsajūtas Jūs neuzdrošināties pats vadīt automašīnu.
SIA „Roksolana” manāmi atšķirsies no saviem konkurentiem. Tas izteiksies gan pakalpojumu sortimentā, gan ēdienu un pakalpojumu kvalitātē, gan atbildības pakāpē apkalpošanas laikā, gan personāla labvēlīgumā, gan interjera dizainā un aprīkojumā. Galvenais, lai būtu kaut kāda „rozīne”, nevis tipisks restorāns. Vajag, lai tas pievilktu vairāk un vairāk klientu un iegādātu pastāvīgajos. Tāpēc mēs centīgi veidosim savu oriģinalitāti un izveidosim labu uzņēmuma nozīmīguma un atšķirības pamatu, tādu, kā:
labs, izglītots personāls
ātra apkalpošana
ēdienu un dzērienu daudzveidība
telpu noformēšana, dizains
patīkama mūzika
banketu un svinību apkalpošana
profesionālie pavari
labvēlīga apkalpošana un vide
tīrums
kvalitatīvi sagatavotie ukraiņu ēdieni
Mūsu misija ir sniegt augstāka labuma pakalpojumus un izklaidēt klientus, apmierināt viņu vajadzības, intereses un nodrošināt kvalitatīvu un īsto ukraiņu ēdienu un dzērienu piedāvājumu.
Mūsu „jājamais zirdziņš” ir individuālā pieeja katram klientam un līdz ar to mūsu pakalpojumu sniegšana var variēties un daudzveidoties atkarībā no klientu īpašībām un vēlmēm.
SIA “Roksolana” devīze ir- “K a t r s k l i e n t s i r v i e n ī g a i s k l i e n t s !” un mēs īstenosim savu moto: „Klientu vēlmes un komforts pirmajā kārtā!” …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,84 €
Materiālu komplekts Nr. 1131375
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns restorānam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/687480

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties