Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:667059
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma apraksts    3
  Biznesa plāna izklāsts    4
  Uzņēmumam piederošie īpašumi un iekārtas, vadība    4
  Pakalpojuma raksturojums    4
  Jubilejas, kāzas, kristības u.c.    4
  Tirgus analīze    5
  Konkurenti    5
  Mārketings    6
  Mārketinga plānošana    7
  Risks un problēmas    9
  Darbības plāns    9
  Finansu plāns    10
  Reklāma    12
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga plānošana
Svarīgi ņemt vērā pazīmes, kas raksturo pircējus, nepieciešams izvēlējies tādu tirgus segmentācijas modeli, kurš vislabākajā veidā izskaidro, kā un kāpēc pircēji atšķiras cits no cita, ar to, kam viņi dod priekšroku, ar ko un kāpēc atšķiras viņu uzvedība tirgū, izdarot šādus secinājumus uzņēmums iegūst jūtamu priekšrocību konkurencē ar saviem sāncenšiem. Uzņēmuma izpratne par sava produkta pircējiem un tas kā uzņēmums viņus segmentē, veido pamatu, lai izlemtu, kādu produktu ražot un kādai pircēju uztverē jābūt šā produkta pozīcijai. Savukārt lēmums par produktu un tā pozīciju nosaka pārdošanas apjomu un peļņu. Efektīvs segmentācijas modelis ļauj uzņēmumam iekarot tirgu pat tad, ja piedāvātie produkti nav lētākie. Klientu analizēšanai SIA „Orhideja” izmanto sekojošus kritērijus:
ģeogrāfiskās segmentācijas robežas ( tirgus, kurā uzņēmums realizē savu produkciju);
demogrāfiskais (vecums, dzimums u.c.):
sociāli ekonomiskais (ienākumu līmenis, profesija);
kultūras (izglītība. reliģija u.c.);
personas raksturojums (dzīvesveids, rakstura tips);
rīcība (izvēles kritēriji, patērētāja tips).
Cenu politika, produkta cenas noteikšana
Cenu veidošana ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Produkta cenu veidošanas pamatkritēriji:
pieprasījums;
izmaksas;
konkurence.
Cenu stratēģija - ar šo saprotam pēc kāds taktikas tiks noteikta produkta cena:
dempinga cena - cenu pazemināšana lai izspiestu konkurentus no tirgus;
diferencētā cena – cena tiek diferencēta no produkta adekvātām pazīmēm;
diskriminējošā cena – tā pati prece par dažādu cenu, dažādiem klientiem.

Šādu lēmumu nepieciešamības gadījumā produktmenedžeri konsultējās ar uzņēmuma vadību.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties