Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
0,93 (11%)
Cena ar atlaidi*:
7,56
Pirkt
Identifikators:934541
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2005.g. - 2005.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmējdarbības mērķi un misija    5
2.  Uzņēmuma apraksts    6
3.  Menedžments (uzņēmuma vadība) un personāls    7
4.  Pakalpojuma raksturojums    9
5.  Tirgus analīze    12
5.1  Tirgus vispārējs raksturojums    12
5.2  Mērķa tirgus raksturojums    13
5.3  Konkurentu analīze    14
5.4  SVID analīze    15
6.  Mārketinga stratēģija    16
7.  Riski un to izkliedes pasākumi    17
8.  Finanšu informācija    18
9.  Laika tabula    24
10.  Plānoto rezultātu novērtējums, secinājumi un priekšlikumi    25
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Šis biznesa plāns ir sastādīts ar mērķi – pārliecināties par savas biznesa idejas dzīvotspēju, izturību un ilglaicību.
Uzņēmuma pašreizējais mērķis ir izremontēt un labiekārtot frizētavas telpas, lai tur atvērtu frizētavu, kas atbilstu gan klientu ērtībai, gan visām normatīvo aktu prasībām.
IK „BBML” ir jaunizveidots individuālā komersanta uzņēmums, kas atvērs frizētavu Lielvārdes centrā, uzņēmuma vadītājam piederošās telpās – 5stāvu dzīvojamās mājas 1.stāvā, ar kopējo platību 69kv.m.
Uzņēmuma mērķis ir sniegt kvalitatīvus friziera pakalpojumus saviem klientiem un pārsvarā orientēties uz iedzīvotājiem ar vidējiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus par mērenām cenām.
Tirgus segmentācija balstās uz tādiem principiem, kā ģeogrāfiskais, demogrāfiskais, sociāli ekonomiskais un personas un tās rīcības skaidrojums (skat.4.tabulu).
Uzņēmuma prognozētos finansu rādītājus un ieguldīto līdzekļu atmaksāšana ir parādīta finansu informācijas tabulās.
Jaunizveidotais uzņēmums nākotnē cer piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu un nodrošināt stabilu stāvokli tirgū, tādējādi paaugstinot apgrozījumu.

1. Uzņēmējdarbības mērķi un misija
Mūsu uzņēmuma misija ir kļūt par respektējamu uzņēmumu Lielvārdes pilsētā ar lauku teritoriju, kas nodarbojas ar friziera pakalpojumu sniegšanu un no veicamās uzņēmējdarbības gūst peļņu.

Uzsākot savu darbību, mēs izvirzām sekojošus īstermiņa mērķus – uzdevumus:
1) iegūt finanšu līdzekļus no bankas aizņēmuma veidā pamatlīdzekļu iegādei;
2) veikt telpu kosmētisko remontu, kur atradīsies mūsu salons;
3) veidot ar piegādātājiem izdevīgas un ilglaicīgas partnerattiecības.

Uzsākot savu darbību mēs izvirzām sekojošus ilgtermiņa mērķus:
1) atmaksāt frizētavas pamatlīdzekļu iegādei paņemto kredītu;
2) frizētavas telpās nākotnē piedāvāt manikīra un pedikīra pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1134279
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns frizētavai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/934541

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties