Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:594423
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    4
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    5
2.1.  Pamatinformācija    5
2.2.  Pakalpojuma apraksts    7
2.3.  Personāls    8
2.5.  Uzņēmuma mērķi    10
3.  Vadība    11
3.1.  Organizatoriskā struktūra    11
3.2.  Informācija par vadību    11
4.  Nozares izpēte    12
5.  Konkurence    14
5.1.  SVID analīze    16
6.  Pakalpojuma raksturojums    17
6.1.  Mērķauditorijas raksturojums    17
6.2.  Faktori, kas ietekmē pieprasījumu    18
6.3.  Piegādātāju raksturojums    18
6.4.  Potenciālā cena    18
7.  Mārketinga plāns    21
7.1.  Mārketinga mērķis    21
7.2.  Reklāmas pasākumi    21
7.3.  Mārketinga budžeta plānošana    22
8.  Finanšu plāns    23
8.1.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    23
8.2.  Bilance    23
8.3.  Naudas plūsma    25
9.  Risku raksturojums    27
10.  Avoti    28
11.  Pielikumi    28
Darba fragmentsAizvērt

1. Biznesa plāna kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir pārstāvēt foto uzņēmumu Latvijas tirgū, kas atpazīstams ar kvalitāti un augstu atbildības sajūtu par uzticēto.
Uzņēmuma misija ir apmierināt ikvienu vēlmi.
Uzņēmuma juridiskā forma būs sabiedrībua ar ierobežotu atbildību (SIA), kas atradīsies Rīgā, ..., uzņēmuma telpa tiks īrēta.
Savu biznesa ideju un nodarbošanos vēlos savienot ar savu vaļasprieku un interesi - fotografēšanu un fotogrāfijas apstrādi. Līdz šim es neesmu apguvusi nekādus fotomākslas kursus, jo mans mērķis nav pašai būt fotogrāfam, mans mērķis ir strādāt šajā vide un vadīt nelielu uzņēmumu, pulcējot ap sevi šajā jomā augstākā līmeņa profesionāļus, kuram patīk fotomāksla, ir radoša domāšana, liela atbildības sajūta un kurš augsti vērtē katru klientu. Foto - ir viens no svarīgākajiem vizuāliem attēliem, kurus mēs redzam gan ielās, gan žurnālos, avīzēs un dažos izstādēs.
Šajā jomā konkurence ir liela – gan fotosaloni, gan indiniduālie fotogrāfi, kuri sastāda konkurenci viens otram. Esmu nolēmusi veidot savu uzņēmumu tieši šajā nozarē, lai piedāvātu klientiem visi fotopakalpojumi vienā vietā ar teicamu kvalitāti, servisu un draudzīgām cenām. Katram klientam būs individuālā pieeja un elastīga atlaides sistēma uz lielā apjoma pasūtījumiem. Sākotnēji tas sadardzinās manas izmaksas, bet mans mērķis ir iepazīt cilvēkus ar savu servisu un apmierināt viņas vēlmes ar augstu kvalitāte. Pēc klienta labām atsaucēm par manu uzņēmumu, „Fotosalons X” varēs kļūst pazīstamam savā jomā un piesaistīt daudz vairāk klientus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns fotosalonam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/594423

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties