Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,88 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,61
Pirkt
Identifikators:742082
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Ieceres pamatojums    6
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēgiju un vadibu    6
1.2.  Piedāvātais produkts    8
1.3.  Produktu tirgus novērtējums, tirgzinibas plāns    11
1.4.  Problēmas un riski    23
1.5.  Projekta istenošanas kalendārais grafiks    24
2.  Finanšu aprēkins    25
2.1.  Investicijas un to avoti    25
2.2.  Naudas plūsmas plāns    25
2.3.  Uzņēmējdarbibas izmaksu plans    25
2.4.  Pelņas vai zaudējumu plāns    26
2.5.  Bilance    27
2.6.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    28
  Literatūras saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

Pašlaik tirdzniecība Latvijā attīstās ļoti strauji un šajā jomā ir liela konkurence, kas veicina uzņēmumu uz strauju attīstību. Ja uzņēmums nespēj attīstīties līdz ar pārējiem un pilnveidot savu darbību labāk par citiem, tad šis uzņēmums nav konkurētspējīgs. Konkurences saasināšanos pastiprina arī Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, kas paplašina uzņēmējdarbības iespējas. Izturēt konkurenci nav viegli, bet, lai to izdarītu, vajadzīgs pilnveidot savu darbību. Ir jāatmet visu lieko, jāmeklē jaunas iespējas un risinājumi, tādēļ svarīgi izstrādāt efektīvu biznesa plānu preču sekmīgai virzīšanai tirgū.
Šis biznesa plāns tiek izstrādāts uzņēmumam SIA ”X”, kas atrodas ... un nodarbojas ar pārtikas, alkohola, tabakas un saimniecības preču vairum- un mazumtirdzniecību. Uzņēmuma pašreizējais stāvoklis ir tāds, ka SIA „X” savu darbību nemainīja gadu gaitā, nepētīja tirgu, tādēļ neievēroja, ka tirgū ir radušās izmaiņas – ienākuši jaudīgi konkurenti, ar spēcīgām koncepcijām un reklāmas kampaņām, kuru dēļ zaudēja daļu savu klientu, jo laikus nereaģēja.
Darba mērķis: izstrādāt SIA „X” biznesa plānu uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
izpētīt ar tematu saistītos teorētiskos jautājumus;
izanalizēt uzņēmuma visus sniegtos datus un izmantot tos savā darbā;
izteikt savu viedokli par analizētajiem materiāliem;
sniegt secinājumus un izklāsta iegūtos rezultātus, kas izriet no visā darba gaitā veiktajiem pētījumiem.
Darbā tiks izmantotas salīdzināšanas, aprēķināšanas, tabulas un grafiskās pētīšanas metodes un paņēmieni.
Uzņēmuma analīzei tiks izmantots 3 gadu pētījuma un plānošanas periods. Darba veikšanā tiks izmantota speciālā un periodiskā literatūra, zinātniskie raksti, Latvijas Republikas u.c. valstu likumdošanas normatīvie akti, kā arī interneta resursi un uzņēmuma nepublicētie materiāli.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1133536
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāna izstrādāšanas gaita SIA "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/742082

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties