Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:940239
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Uzņēmuma apraksts    4
AVON mārketinga vides analīze    5
2.1  Iekšējās vides raksturojums    5
2.2  Ārējās vides analīze    14
2.2.1  Ārējā mikrovide    14
2.2.2  Ārējā makrovide    15
2.2.3  Pieprasījums    21
2.2.4  Konkurence    25
2.3  Starpnieki    29
2.4  Situāciju analīze (SVID)    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Darba fragmentsAizvērt

1886. gads bija ļoti veiksmīgs Deividam Makkonelam, jo viņš atklāja jaunu pārdošanas paņēmienu: grāmatas pirka labāk, ja tām klāt nāca smaržu paraudziņš. Tas tik ļoti ieinteresēja Makkonela kungu, ka viņš nolēma dibināt pats savu kosmētikas kompāniju – California Perfume Company.
Makkonela uzņēmums izrādījās ļoti veiksmīgs. Šodien AVON (šādu nosaukumu kompānija ieguva 1939. gadā) ir līderis kosmētikas tirgū un ir lielākais smaržu ražotājs pasaulē. Brīnišķīga bija arī pirmā Konsultante un pirmā AVON lēdija - P.F.E. Albī kundze un viņas īpašā pieeja tirdzniecībai. Šodien AVON gada apgrozījums ir 5,7 miljardi ASV dolāru un tas nodrošina līderpozīciju visu tiešās tirdzniecības kompāniju vidū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties