Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:780170
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Motivācija un motivēšana    4
1.1.  Motivēšanas teorijas    4
1.1.1.  Motivācijas satura teorijas    5
1.1.1.1.  Abrahama Maslova vajadzību hierarhija    5
1.1.1.2.  Frederika Hercberga divu faktoru modelis    6
1.1.1.3.  K.Alderfa ERG teorija    6
1.1.2.  Motivācijas procesa teorijas    7
1.1.2.1.  Mērķu izvirzīšanas teorija    7
1.1.2.2.  Gaidu jeb ekspektāciju teorija    7
1.1.2.3.  Dž.S.Adamsa taisnīguma teorija    8
2.  Organizācijas apraksts    9
3.  Datu analīze    11
  Secinājumi    13
  Rekomendācijas    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Hipotēze ir apstiprinājusies, par galvenajiem motivācijas avotiem kalpo, vēlme palīdzēt cilvēkiem, draudzīgs kolektīvs un tas, ka viņu darbs sabiedrībā tiek respektēts.
2. Tādu motivācijas faktoru kā apmierinošs darba laiks var uzskatīt par materiālu motivācijas faktoru, jo tas ir tikai līdzeklis, lai nopelnītu vairāk naudas, strādājot papildus citā darbā.
3. Izvirzītie mērķi ir sasniegti, noskaidroti Ventspils ugunsdzēsēju galvenie darbības motīvi, apskatītas populārākas motivācijas teorijas un noskaidroti motivēšanas paņēmieni.
4. Mērķi, pēc kuriem cilvēki tiecas, var būt gan materializēti – nauda, paaugstinājums darbā, gan arī abstrakti – pašapliecināšanās, gandarījums par paveikto darbu.
5. Kaut gan dati liecināja, ka naudai un dažādiem bonusiem nav tik noteicošas nozīmes, bez tiem tomēr iztikt nav iespējams un to nevar aizstāt kaut ar simtiem uzslavu.
6. Tikai ar anketēšanu savāktiem datiem pilnībā nevar uzticēties, lai iegūtu precīzus datus un jūtamu labumu no šī pētījuma nepieciešams intervēt katru darbinieku atsevišķi.
7. Kaut gan grafiks (skatīt att. 4.1.) rāda, ka atalgojums ir maznozīmīgs motivācijas faktors tomēr tabula ( skatīt 2. pielikumu), parāda, ka grafiks drīzāk rāda nevis maznozīmīgumu, bet neapmierinātību ar atalgojumu, precīzāk, jo mazāks procents, jo neapmierinātāki.
8. Lielākā daļa darbinieku ir vienoti savos uzskatos, jo dati pa grupām atšķiras tikai, apmēram, 3% robežās.
9. Ja tiktu veikta padziļināta analīze, esam diezgan pārliecināti, atklātos pavisam cita aina, jeb, galvenie motivātori tomēr būtu nauda un prēmijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1322924
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties