Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:675386
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – tās būtības un nepieciešamība = apmaksāts, pastiprināts informēšanas veids, kas parasti saistās ar masu informēšanas līdzekļiem.
- reklāmas mērķi: iekarot potenciālo pircēju, radot un veicinot viņā vēlmju un vajadzību rašanos, līdz ar to, preces iegādāšanos.
1.Radīt un stimulēt pieprasījumu, apmierinot patērētāju vajadzības,
2.veicināt preču apgrozījuma apjoma palielināšanos, kas saistīts ar preču apgrozījuma procesa paātrināšanos,
3.realizācijas procesa optimizācija.
- kvantitatīvie mērķi- pārvedumu mērķi, t.i., reklāmas ietekme un preces pārvedumu apjomu;
- kvalitatīvie mērķi – komunikatīvie mērķi, t.i. kādu ietekmi reklāma atstāj uz komunikācijām, kas veicina šos procesus.

Reklāmas informācija atspoguļo un veicina:
1.preču īpatnības un priekšrocības;
2.veicina t/u vārda nostiprināšanos;

1. No kā atkarīga reklāmas attīstība?
Reklāmas attīstība ir atkarīga no:
1.sociāli ekonomiskie;
2.tehnoloģiskie;
3.tiesiskie;
4.tirgus apstākļi.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1127372
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties