Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:630123
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
  SVID analīze    6
  Viesa cikls uzņēmumā    8
  Uzņēmuma organizācijas shēma    8
  Viesnīcas darbības praktiskā izpēte    10
1.  Viesu uzņemšanas dienests    10
2.  Ēdienu un dzērienu dienests    13
3.  Saimnieciskais dienests    15
4.  Semināra centra dienests    18
5.  Pārējie esoši uzņēmumā dienesti    19
  SECINĀJUMI    20
  IZMANTOTA LITERATŪRA    21
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Viesnīcai ir izdevīgā atrašanas vieta, jo tā atrodas Rīgas centrā, mierīgā vietā, un tikai dažu minūšu braucienā no nozīmīgiem objektiem;
Viesnīcas veiksmīga komandas darba un starpdienestu sadarbība rādītājs ir tas, ka viesis vienmēr ir apmierināts ar problēmu risināšanas efektivitāti;
Viesnīcā darbs rit ļoti vienoti un ar konkrētu mērķi – sniegt viesiem visu labāko, gūstot peļņu;
Viesnīcas viesu reģistrēšanas sistēma iekļauj sevī viesu priekšautorizāciju, kas ļauj viesnīcai izvairīties no zudumiem, ja gadījumā viesis ir aizbraucis nesamaksājot;
Ir jārisina problēmu ar taksometru izsaukšanu, jo ar nokāvēšanos izsauktais vai padotais taksometrs rāda nopietnu problēmu potenciāliem viesnīcas klientiem, kā Air Baltic darbiniekiem;
Saimnieciska dienesta darbiniekiem ir jārikojas operatīvāk, jo no saimnieciska dienesta darbīas ir atkarīga viesu apkalpošana VUD;
Augtsā līmenī un apzinīgi viesnīca veic savu darbu drošības dienests, kas ietekmē viesnīcas kopēju darba norisi, viesu apmierinātību ar kārtību viesnīcā, un viesnīcas inventāra saglabāšanu kārtībā;
Praktiski katrā dienestā darbinieki ir ar attiecīgu izglitību, t.i. ir zināšanas viesmīlības jomā (ēdināšana, tūrisms, telpu uzkopšana, viesu uzņemšana);
Ļoti ietekmē tāds faktors, kā attiecības darba kolektīvā. Viesnīcas “Islande Hotel” darba kolektīvs ir ļoti atsaucīgs, draudzīgs. Starp visiem esošiem dienestiem valda sirsnīgas attiecības.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties