Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:561102
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mārketinga prakses dienasgrāmata    3
  Prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    26
  Biznesa vadības koledžas prakses vadītājas recenzija    27
Darba fragmentsAizvērt

10. uzdevums
Pavadītais laiks prakses uzņēmumā pagāja salīdzinoši ātri, ņemot vērā ka tās bija 8 nedēļas. Sakarā ar to, ka tas ir mans viens no tiešajiem darba pienākumiem – pārdošana, bija ļoti interesanti analizēt savu patstāvīgo darbu, centienus, veiksmes , pieeju darbam un rezultātu.
Pie galvenajiem sasniegumiem varu minēt viennozīmīgi pārdošanas darba labāku pārzināšanu, kas uzlabo ikdienas pienākuma kvalitātes celšanu. Labāka sava produkta un klienta vajadzību izzināšana ļauj labāk pildīt uzstādītos mērķus un palielināt pārdošanas plāna mērķus.
Pārdošanas kvalitātes veiksmes iemesli attiecās uz dažādu tabulu veidošanu, pēc kuru analīzes veikšanas ir iespējams labāk izzināt klienta pirktspēju, vēlmes un dažādu jautājumu risināšanu attiecībā uz piedāvāto produktu. Ir ļoti svarīgi veidot dažādas piezīmes, atsauksmes par nākotnes plāniem un par padarīto. Tas ļauj iegūt informāciju par to vai patreizējā pārdošanas pieeja ir veiksmīga un cik ātru augšupeju uzņēmumam tas sniedz. Tas palīdz labāk saskatīt vājās puses, pie kurām piestrādāt un pastiprināt jau veiksmes faktorus.
Esmu sapratusi, ka iegūto neveiksmju cēloņus ir jācenšas izzināt un visa iegūtā informācija ir rūpīgi jāanalizē, jo atstājot šīs neveiksmes neatrisinātas tās agri vai vēlu ietekmēs pārdošanas sekmību. Vienmēr radīsies kādi neveiksmes nenovēršami cēloņi, taču rast iespēju šos cēloņus no defekta pārveidot par efektu uzņēmuma darbībai ir ilgs un smags darbs. Klienti ir ļoti daudz, katrs ar savām vēlmēm un vajadzībām un ir neieciešama individuāla pieeja, tas aizņem nedaudz vairāk laiku, taču darba kvalitāte atspoguļojas kaut vai elementāri uzņēmuma bilancē. Neveiksmes cēloņi meklējami saistībā ar vēlēšanos darbu padarīt ātrāk, ko arī prakses uzņēmums uzsver ka vienu no galvenajiem darbības principiem. Darbu paātrinot ir risks no preču piegādātāja puses radīt nepareizu pasūtījuma noformēšanu, rezultātā klients nesaņem to ko vēlas un ir papildus nācis klāt laiks mainot preci vai vedot klāt atkal.
Prakses laikā pastiprināju arī savu pieredzi attiecībā uz finansiālo pusi, ir ļoti svarīgi rēķināt līdzi, lai nerodas zaudējuma darījumi, lai katra izmaksa sektos ar ieņēmumu un respektīvi arī uzņēmuma peļņu.
Attiecībā par pārdošanas procesa uzlabošanu varu ieteikt prakses uzņēmumam vairāk pievērsties uz iepriekšminēto neveiksmes cēloni – piegādes laiks. Nerisināt to uz tādu pusi, ka palielināt piegādes laiku, bet gan saglabāt to tādā līmenī kā ir. Piegādes resursu pakāpeniska palielināšana, respektīvi piegādes kurjeru papildus pieņemšana darbā. Kas protams neatsverami arī ir jānodrošina no biroja puses tādu pašu darba atdevi – pasūtījuma noformēšana PPR formā, lai kurjeriem nebūtu jāgaida, kad varēs preci vest klientam. Pastiprinot vienu no piegādes posmiem, ir nepieciešams parūpēties, lai darbs sabalansētos no visām pusēm. Protams patstāvīgi ir nepieciešams atjaunot preču sortimentu, rast iespēju veidot jaunas sadarbības iespējas ar jauniem ražotājiem, gūt pēc iespējas izdevīgākus sadarbības noteikumus starp piegādātājiem un klientiem.
Iesaku uzņēmuma paturēt attiecīgo pieeju pret gan potenciāliem, gan esošajiem klientiem. Tas saistās ar elementāro saskarsmi, kas raksturojama ar brīvu sarunas formu, bez piespiestām un liekām frāzēm. Klients zina, ka pazvanot uz uzņēmumu var brīvi izteikt savas domas, ko vēlas iegādāties, apvaicāties kā klājas, jo zinās, ka vienmēr atbildēs tik pat laipni, ko šo saskarsmi ir radījis uzņēmuma vadītājs. Tāpat arī pieturēties pie principa atsevišķos gadījumos, ka klientam ne vienmēr ir taisnība un mācēt to pamatot un arī respektēt gan no piegādātāju puses, gan klienta.
Kopumā praksē pavadītais laiks ļoti nozīmīgi papildināja manas zināšanas un pieredzi pārdošanas darbā. Esmu iemācījusies daudz jauna un spēju pamanīt savas kļūdas, atzīt tās un censties tās kvalitatīvi arī izlabot, ko man ir palīdzējusi konkrētā prakse.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties