Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:470448
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma mārketinga stratēģijas attīstīšana un īstenošana.
Lai īstenotu tūrisma mārketinga stratēģiju, uzmanība ir jāpievērš diviem svarīgiem jautājumiem „kur mēs vēlamies, lai nonāktu tūrisms?” un „kā mēs varam tur nokļūt?”. Respektīvi, kad ir veikta tirgus izpēte un resursu analīze, nepieciešams saplānot pieejamo resursu pielietošanu, lai tiktu sasniegti tūrisma stratēģijā izvirzītie mērķi.
Tūrisma mārketinga stratēģijas attīstīšanas un īstenošanas galvenā būtība ir savienot tūrisma menedžmenta lēmumus attiecībā uz to mērķiem, mērķa tirgiem un mārketinga MIX programmām, savienojoties ar līdzekļu organizēšanu un atbildību sadali realizējot īpašas mārketinga aktivitātes. Tūrisma uzņēmumam jādefinē mērķa klienta segments, kuru var segmentēt pēc produkta beigu lietotājiem (tūristiem), starpniekiem (tūroperatoriem un tūrisma aģentiem) vai tūrisma pakalpojumu piegādātājiem (naktsmītnēm un transporta uzņēmumiem).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties