Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:387958
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Tiešā mārketinga pirmsākumi meklējami 1930tajos gados, kad individuālie mazumtirgotāji bija lielākais spēks britu mazumtirdzniecības nozarē un pašapkalpošanās bija idejas līmenī.
• Tiešais mārketings ir interaktīva mārketinga sistēma, kas izmanto vienu vai vairākus reklāmas mēdijus, lai ietekmētu izmērāmu klientu atbildi vai darījumu no jebkuras vietas, kā arī, lai parādītu veikalu informāciju par šo darbību aizpildot datubāzi.
• Viens no svarīgākajiem tiešā mārketinga uzdevumiem ir šo klientu atbildes uz tiešā mārketinga aktivitātēm apkopot un glabāt datus datubāzē. Datubāzes izveide ir tas faktors, kas daudz vieglāk tiešajiem pārdevējiem palīdz noteikt mērķa grupas un tirgus
• Melns mākonis mūsdienās ir pārklājis datubāzu tirgotājus, respektīvi, patērētājiem ir bažās par to privātuma drošumu. Ir ļoti viegli savākt informāciju par patērētājiem, kas sabiedrību dara nervozu.
• Galvenie mēdiji, kas tiek lietoti tiešajā mārketingā: tiešais pasts, telemārketings, e-pasts, interneta reklāmas, drukātie mēdiji, katalogi, kuponi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties