Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:320442
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Masu komunikācijā auditorija ir liela, heterogēna un anonīma avotam jeb komunikatoram. Un sniegtais ziņojums var atstāt ietekmi uz auditoriju. Runājot par ietekmēšanu komunikācijas procesā, teorijā tiek izdalīti četri svarīgi posmi, kas to ietekmē. Efektīvu ietekmēšanu ietekmē komunikators, nodotais ziņojums, kanāls - kā tiek nodota ziņa, un auditorija. Labs komunikators, kurā ieklausās ir tāds, kurš runā pārliecināti, ātri un veido kontaktu ar auditoriju. Ziņojuma svarīgumu nosaka emocionālais faktors, vai šis ziņojums spēj aizkustināt auditoriju. Kanāla izvēle arī ir ļoti svarīga. Pastāv zināma ietekme gan komunikācijai aci pret aci, gan izmantojot starpniekus, piemēram, medijus. Kā apgalvo teorija, tad labāka ir komunikācija aci pret aci. Arī auditorijai ir liela nozīme. Ir svarīga gan auditorijas kompetence, zināšanas, kā arī auditorijas iepriekšējās zināšanas un viedoklis par konkrēto tēmu.
Auditorija ir liela un ir grūti nodrošināt aci pret aci komunikāciju. Ziņojums netiek tieši adresēts katram individuāli, bet gan visai auditorijai kopumā. Masu komunikācija ir savā ziņā pastarpināta. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties