Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:273642
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.08.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Summary
This assignment report reflects the marketing strategy of the Bajaj Auto, which is India's the biggest two and three wheeler industry. Successful market depends largely upon company's ability to manage its marketing programmers within its environment. The understanding of these environments is essential for the marketers to make future marketing plans. To cover market Bajaj Auto marketing division makes different marketing policies and for that market research is done. According to need, want and demand of the customers marketing policies of the company is implemented .It also reflects how Bajaj Auto handles main competitors.
Introduction:
Marketing is the front-line business function that identifies customer needs wants, determines which target markets the organization can serve best, and design appropriate products, services and programs to serve these markets.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1296396
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties