Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:269253
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tāpat viens no kvalitātes novērtēšanas kritērijiem no patērētāja viedokļa, autoraprāt, ir zīmols, jo patērētājiem tas asociējas ar konkrētām produkta īpašībām, labumiem un kvalitāti.15 Līdz ar to, atsevišķus zīmolus, autoraprāt, var salīdzināt ar noteiktu kvalitātes garantiju.
Lai uzņēmums spētu sniegt augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, svarīgu lomu ieņem mārketinga speciālisti, kuri:
• uzņemas galveno atbildību par patērētāju vajadzību un prasību pareizu noteikšanu un atklāj šīs vajadzības produktu veidotājiem,
• pārliecinās, ka patērētāju pasūtījumi tiek izpildīti pareizi un laikus, pārbauda, vai patērētāji ir saņēmuši pareizas instrukcijas, apmācību un tehnisko palīdzību, kas saistās ar produkta izmantošanu,
• saglabā kontaktus ar patērētājiem pēc pirkuma veikšanas, lai pārliecinātos, ka viņi ir apmierināti ar konkrēto produktu,
• apkopo patērētāju izteiktās idejas, kas saistās ar produktu un pakalpojumu uzlabošanu, nododot šo informāciju atbilstošajiem uzņēmuma departamentiem.16

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1324515
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties