Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:246216
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Teorētiskā daļa    1
1.1.  Pakalpojuma sniegšana    1
1.2.  Pircēju apkalpošanas sortiments    2
1.2.1.  Garantija    6
1.3.  SVID    7
1.3.1.  Kas ir SVID analīze    8
1.3.2.  Kad un kādēļ izmanto SVID analīzi    8
1.3.3.  Kā veikt SVID analīzi    9
1.4.  Tirgus izpēte    12
1.4.1.  Tirgus izpētes nozīme un veidi    12
1.4.2.  Tirgus izpētes process    13
1.4.3.  Konkurentu analīze    17
2.  Praktiskā daļa    18
2.1.  Uzņēmuma apraksts    18
2.2.  SIA ”SD Autocentrs” SVID analīze    18
2.3.  Konkurentu analīze    20
2.3.1.  Preces un pakalpojumi    20
2.3.2.  Garantijas    22
2.4.  Jaunu automobiļu patēriņa vērtējums    23
  AVOTI    25
Darba fragmentsAizvērt

Viens no produktu pārdošanas stratēģijas elementiem ir pircēju apkalpošana. Šis komponents var būt kā stiprā, tā vājā vieta produktu kopējā piedāvājumā. Tas ir ierindojams starp materializētu produktu (bez apkalpošanas) un tīru servisu. Šājā sakarā izceļ četrus produkta paveidus:
materializēts produkts – tiek piedāvāts tikai produkts bez apkalpošanas, piemēram, zupa paketē, zobu pasta, sāls utt., kura pirkšana nesaistās ar kādu papildapkalpošanu;
materializēts produkts kopā ar apkalpošanu – piedāvājums sastāv no taustāmiem produktiem un dažādu veida pakalpojumiem. Tā, piemēram, automobiļus, datorus u.c. ierīces pārdod, garantējot bezmaksas remontu līdz noteiktam laikam;
plaša apkalpošana kopā ar materializētiem produktiem – piedāvājums sastāv no pamatpakalpojuma, ko pavada dažādi sīkie produkti. Piemēram, lidmašīnu pasažieri kā pamatservisu pērk transporta pakalpojumus, bet ceļojuma laikā aviokompānija piedāvā iespēju iegādāties uzturu, žurnālus utt. – tie ir sīkie pakalpojumi kopā ar pamatproduktu;
tīrā apkalpošana – tiek piedāvāti tikai noteikti pakalpojumi, piemēram, psihoterapija, masāža.
Produktu pircēju apkalpošanā uzņēmējam jārisina šādas problēmas: kādus pakalpojuma veidus (service-mix) izmantot? Kādu pakalpojumu līmeni piedāvāt pircējam? Kādā veidā apkalpošanu īstenot? Apkalpošanu var organizēt gan pirms preces pārdošanas, gan pārdošanas laikā, gan preces ekspluatācijas laikā. Līdz ar to izšķir:
pirmspārdošanas apkalpošanu;
apkalpošanu pārdošanas laikā;
pēcpārdošanas apkalpošanu.
Pirmspārdošanas apkalpošanā ietilpst pircēju konsultēšana, produktu sagatavošana pārdošanai un ekspluatācijai, kā arī nepieciešamās dokumentācijas kārtošana. Šis serviss pārsvarā ir bezmaksas. Tā uzdevums ir samazināt līdz minimumam pircēja pūliņus produkta izvēlē, aprobācijā un iegādē.
Apkalpošana pārdošanas laikā ietilpst pircēju konsultēšana, papildiesaiņošana, palīdzība pircējiem izvēlēties produktus u.c.
Pēcpārdošanas apkalpošanā ietilpst garantijas un pēcgarantijas posms.
Garantijas apkalpošanā ietilpst visu produktu ekspluatācijai nepieciešamo darbu kopums ražotāja garantijas saistību termiņa laikā. Lai gan pastāv uzskats, ka šādi pakalpojumi tiek veikti bez maksas, praksē šo darbu apmaksā, kā arī izmantotās rezerves daļas un materiāli tiek iekļauti produkta pārdošanas cenā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties