Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:238662
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    4
1.1.  Preču virzīšana    4
1.2.  AIDA modelis    6
2.  Reklāma    7
2.1.  Reklāmas būtība    7
2.2.  Reklāmas vēsture    8
2.3.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    9
3.  Masu mēdiji    11
3.1.  Reklāmas izplatīšanas veidi un līdzekļi    11
3.2.  Masu mēdiju priekšrocības un trūkumi    13
4.  Mobilo sakaru operātors „BITE”    15
4.1.  “SIA BITE Latvija” apraksts    15
4.2.  Uzņēmuma „BITE” reklāmas veidu daudzveidība    18
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir virzīt savu preci vai pakalpojumu, lai gūt lielāko peļņu. Bet to nav tik viegli izdarīt, ja tirgū pastāv konkurenti, kuri darbojas tajā sfērā jau ilgstošu laiku. Veicināšana, virzīšana – tā ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai par pašu uzņēmumu. Viena no veicināšanas sastāvdaļām ir reklāma.
Lai popularizēt savu preci, jeb pakalpojumu, tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem, protams, ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces vai pakalpojuma eksistenci.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas. Pārsvarā, vismaz Latvijā, reklāmas kampaņas veido lielie uzņēmumi, jo tiem ir šādam pasākumam nepieciešamie līdzekļi, kuri, protams, pēc tām viņiem atmaksājas. Kā piemēru šeit varētu minēt vienu no populāriem mobila sakara operātoriem – „BITE”, kura reklāmas ir gandrīz visur – televīzijā, presē, radio, internetā, uz afišām ielās, lielveikalos. „BITE” iesaistās dažādos pasākumos, kur arī, protams, parādās tā reklāma. Un rezultātā, SIA „BITE Latvija”, kura sāka savu darbību 2005. gadā, pašlaik kļūva par nopietnu konkurentu starp Latvijas mobilo sakaru operātoriem.
Darba mērķis ir izpētīt reklāmas nozīmi un īpatnības uzņēmuma „BITE” darbībā.
Darba uzdevumi:
1.apkopot informāciju par reklāmas būtību;
2.izvērtēt reklāmas nesējlīdzekļu īpatnības, priekšrocības un trūkumus;
3.raksturot mobilo sakaru operātoru „BITE” pakalpojumus;
4.apskatīt reklāmas nozīmi un tās daudzeidību attiecībā uz „BITE” darbību;
5.izdarīt secinājumus un priekšlikumus par reklāmas nozīmi uzņēmumā.
Darbā izmantotās metodes:
1.literatūras analīze;
2.apraksti un statistika.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1139775
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties