Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:158147
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šīs esejas mērķis ir atbildēt uz būtiskiem jautājumiem: “Kas īsti ir reklāma un kā tā var uzņēmējam “palīdzēt” un arī “iznīcināt” to?
Reklāma tiek definēta kā komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas u.tml. Reklāmas loma var būt dažāda. Tā var būt:
kā līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu;
kā tilts starp pircēju un pārdevēju, informācijas nodevējs;
kā spogulis jaunākām tendencēm, informē par jaunumiem.
20. gs beigas un 21. gs droši var nosaukt par reklāmas gadsimtu. Bez reklāmas dzīve kļuvusi grūti iedomājama. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1135049
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties