Pasaules reklāmas tirgus ir ļoti liels – 2008. gadā tas sasniedza 485,555 miljardi dolāru. No kopējā pasaules reklāmas tirgus apjoma vislielākā daļa pieder Ziemeļamerikai, tālāk iet Rietumeiropa, Āzija, Centrālā un Austrumeiropa, Dienvidamerika un Āfrika. Var redzēt, ka reklāma tirgi pasaulē nav vienādi un to apjomi arī stipri atšķiras. Attiecībā pret reklāmas veidiem pasaules reklāmas tirgus ir sadalīts šādi: TV reklāma – 184,487 miljardi dolāru, avīžu reklāma – 123,229 miljardi dolāru, žurnālu reklāma – 55,754 miljardi dolāru, Internets reklāma – 49,876 miljardi dolāru radio reklāma – 37,003 miljardi dolāru, vides reklāma – 32,662 miljardi dolāru, kino reklāma – 2,543 miljardi dolāru. Var secināt, ka vispopulārākās pasaules reklāmas tirgū ir tradicionālās reklāmas veidi jeb reklāma „virs līnijas”.