Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:425874
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2016./2017.gada sezonas plāns
Klientes mērķu sasniegšanai nepieciešami regulāri treniņi, vispusīgi attīstot viņas fiziskās spējas, ļoti pakāpeniski palielinot slodzi, tādā veidā ļaujot organismam adaptēties pie regulārām aktivitātēm, izvairoties no mazasinības saasinājuma treniņu periodā, īpaši sākumā, jo sportiskas aktivitātes, īpaši pārslodze, samazina hemoglobīna līmeni asinīs, un radot pastāvīgus veselīga dzīvesveida paradumus.
Mezociklu periodi:
1. Ievaddaļa vispusīgas fiziskās bāzes sagatavošanai, vingrinājumu tehnikas apguve, pamata kustību bāze un kustību iemaņu veidošana – aerobā izturība, palielinot sirdsdarbības efektivitāti un VO2max, tauku dedzināšana, korsetes (vēdera un muguras muskulatūras) nostiprināšana, veiklība, lokanība. Uztura pamatprincipu apguve, uztura plāna sastādīšana.
Treniņi 3 reizes nedēļā – otrdiena (1h), ceturtdiena (1h), sestdiena (1,5h). Zemas intensitātes slodze – pulss 50-60% no max, t.i., N . Treniņi ietver: 2 reizes nedēļā (otrdienās, ceturtdienās) kardio (20-30 min), vingrinājumus muskuļu spēkam un izturībai, korsetes nostiprināšanai pēc apļa metodes, pa 8-16 atkārtojumiem 2 piegājienos, vingrinājumus lokanībai. Sestdienās – vingrinājumi visam ķermenim, līdzsvaram un lokanībai, 0,5 h uztura jautājumiem. Vingrinājumi ar savu svaru.
2. Vispusīga fiziskā sagatavošana, vingrinājumu tehnikas sarežģītības paaugstināšana, – aerobā izturība, izturības un spēka slodzes palielināšana, tauku dedzināšana, korsetes nostiprināšana, veiklība, lokanība. Uztura plāna pārskatīšana un korekcija.
Treniņi 3 reizes nedēļā – otrdiena (1h), ceturtdiena (1h), sestdiena (1,5h).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Trenera prakses projekts. Sporta veids - fitness. Gada plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/425874

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties