Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:150756
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tie atlēti, kuri asi reaģē uz trenera aizrādījumiem izdala kortizolu un citus stresu izsaucošus hormonus. Šo hormonu iedarbība izsauc virkni fizioloģisku izmaiņu negatīvajā sfērā – palielina muskuļu tonusu, samazina šūnu sistēmas efektivitāti, izsauc jebkura veida neiromuskulāro koordināciju. Tā rezultātā atlēti ātrāk izsmeļ savas iespējas slodzes vai sacensības sākuma fāzē. Izvairīties no pāragra spēku izsīkuma var tikai realizējot modeļa treniņu metožu pielietojumu.
Ideomotorie trenņi vai domās radītie priekšstati ir efektīvs variants kā attīstīt motorās kustības. Zinātniski ir pierādīts, ka domās radītie priekšstati par kādu no kustībām zemapziņā ieslēdz arī muskuļu kontrakciju mehānismus, tādējādi realizējot arī fizioloģisko funkciju attīstīšanu. Sakarā ar to daudzi speciālisti uzskata, ka ideomotorie treniņi, kas ir saistīti ar kustību priekšstatu radīšanu atstāj tiešu un pozitīvu efektu uz darbaspējām. Šie treniņi ir spējīgi pilnveidot tehnikas dinamisko stereotipu, uzlabojot ne tikai tehniskos parametrus, bet arī taktiskos manevrus un sacensību stratēģiju. Domās izpildot ātras kustības pilnveido šo kustības ātrumu reālajā izpildījumā. Mūsdienu treniņu procesā ideomotorie treniņi ir neatņemama atlētu sagatavošanas komponente. „Tev jāspēj vizuāli iztēloties, kā tu pacel svaru”. Ja tu pirms stieņa celšanas savā prātā iztēlojies, kā veiksmīgi veic atkārtojumu, nekas tevi neapstādinās. Attieksme ir viss un tā vienmēr būs nozīmīgākais ierocis, kas ir tavā arsenālā. Attieksme var atvērt durvis un aizvest uz vietām, kas šķitušas neiespējamas. Tāpat attieksme paaugstina tavu spēju robežas. Attieksme atšķir čempionu no viduvēja atlēta.
Sāc dienu ar pozitīvu attieksmi, mostoties no rīta, un beidz dienu ar pozitīvu attieksmi ejot gulēt. Attieksme iesakņosies dziļi dvēselē, izdalot adrenalīnu un vedot pie lieliem rezultātiem un veiksmes. Īstā attieksme pirms treniņa, treniņa laikā un pēc treniņa liks svariem un spēkam – arī rezultātiem palielināties.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1345298
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Svarbumbu celšanas psiholoģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/150756

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties