Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:903394
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Stresa mazināšana
Galvenās stresa mazināšanas tehnikas ir savstarpējo attiecību „ terapija”, pārmaiņu vadīšana, fiziska relaksācija, sajūtu vadīšana, pozitīva domāšana un pozitīva pašiedvesma. /4./
Savstarpējo attiecību „ terapija” - kontakti ar tuviem, mīļiem cilvēkiem, arī kolēģiem, pat nejauši sastaptiem paziņām, kas sniedz jums pozitīvas emocijas. Pārrunājiet ar viņiem savas problēmas. Ne vienmēr svarīgs ir konkrēts risinājums. Risinājums ir arī iespēja izrunāties.
Pārmaiņu vadīšana – neuzturieties ilgstoši vietās, kuras izraisa stresu. Saīsiniet kontaktus, kas saistīti ar negatīvām emocijām. Veiciet kaut nelielas izmaiņas ikdienā: mainiet ierasto dienas ritmu, apģērba stilu, frizūru, kosmētiku, smaržas, varbūt izvēlieties citu maršrutu uz mācībām vai darbavietu. Tomēr nevajadzētu iekrist pārmaiņu azartā- mainīt mainīšanas dēļ. Tas, kā arī pārmaiņas lielās devās, izraisa stresu.
Fiziska relaksācija – dažādas fiziskas aktivitātes, nodarbošanās ar sportu, vingrojumu kompleksi, pašmasāža.
Sajūtu vadīšana - Izmantojiet sajūtas – redzes, dzirdi, ožu, garšu, lai uzlabotu pašsajūtu, skatieties uz lietām dažādiem skatiem, ainavām, uguns vai sveces liesmām, cilvēkiem, kas jums patīk, klausieties mūziku, dažādas relaksējošās dabas skaņas ( koku šalkošanā, lietus lāsēs logā, malkas sprakšķēšanā, ūdens skaņās), izmantojiet dabiskās smaržas: augu, tējas, svaiga gaisa, sveķu un citas smaržas, apēdiet kaut ko garšīgu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stress”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/903394

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties