Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,70 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,29
Pirkt
Identifikators:301721
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kas ir miegs un kas notiek tā laikā?    5
  Kā mēs guļam    10
  ”Cīruļi” un ”pūces”    11
  Dzīve miegā    13
  Bezmiegs    15
  Krākšana    17
  Murgi    18
  Sapņi    20
  Pilnvērtīgs miegs    21
  Nobeigums    25
  Mitoloģijas vārdnīca    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

Ja, atskanot modinātāja zvanam vai sadzirdot kādu troksni, jūs strauji lecat ārā no gultas, tad jūs savam organismam dodat zināmu triecienu, kas izraisa sliktu noskaņojumu un pašsajūtu.[12,162]
Lai tā nenotiktu un pēc piecelšanās mēs justos mundri un spirgti, uzreiz pēc pamošanās neleciet ārā no gultas, bet gan celieties pakāpeniski. Vispirms labi izstaipieties, lai izdzenātu asinis, kas guļot vairāk sakrājušās iekšējos orgānos. Ieteicams izstaipīt rokas un kājas, visu ķermeni tā, kā to dara kaķis, un atdarināt viņa kustības. Līdz ar to liksiet ātrāk strādāt sirdij, aknām, liesai un zarnām. Lai vēl vairāk aktivizētu vielmaiņu, celtu sirds un asinsvadu tonusu, lai iedarbinātu gremošanas un zarnu sistēmu, ieteicams nogulties uz muguras, rokas salikt uz vēdera un elpot iespējami straujāk.[12,162-163]
Ja jūsu rīcībā ir duša, tad vēlams mainīt siltu dušas strūklu ar aukstu strūklu.
Pēc šādām vai līdzīgām rīta procedūrām (piemēram, rīta vingrošana) jūs iegūsiet spirgtumu un mundrumu, labu garastāvokli un teicamu pašsajūtu jaunās dienas gaitām.[12,163]

Nobeigums
Rakstot šo darbu izvirzīju vairākus mērķus. Izvirzītie mērķi ir sasniegti un secinājumi ir šādi:
§ Miegs cilvēkam ir ļoti nepieciešams. Tas ir veselīguma, skaistuma un dzīvesprieka sekmētājs. Miegs ir mūsu atpūta. Par miegu un kas to rad atradu vairākas definīcijas.
§ Jo vecāki mēs kļūstam, jo mazāk miega mums vajadzīgs. Jaundzimušie bērni guļ gandrīz visu diennakti. Maziem bērniem vajadzīgs 10- 12 stundas miega. Pieaugušie var iztikt ar kādām 7- 8 stundām. Veciem cilvēkiem vajag vēl mazāk miega.
§ Miegā mūsu ķermenis veseļojas un atjaunojas. Daudzi svarīgi orgāni turpina darboties un mēs izdarām daudz kustību nakts miega laikā.
§ ”Cīruļi” un ”pūces” tie ir cilvēka garīgo un fizisko darbaspēju un psiholoģiskā komforta dinamikas atkarība no organisma neirohumorālie regulācijas tipi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Miegs un nomods, tā regulācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/301721

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties