Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,54 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,95
Pirkt
Identifikators:554894
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
I.  SPORTA VEIDA RAKSTUROJUMS UN TĀ ATTĪSTĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI SPORTA KLUBĀ (SPORTA SKOLĀ)    3
1.1.  Sporta veida fizioloģiskais raksturojums    3
1.2.  Sporta veida attīstības raksturojums sporta klubā (sporta skolā)    3
1.3.  Sporta kluba (sporta skola) dokumentācija    3
1.4.  Trenera sadarbība ar vecākiem    3
1.5.  Trenerim nepieciešamās kompetences un sasniegumi trenera darbā    5
II.  SPORTISTU RAKSTUROJOŠO DATU IZVĒRTĒJUMS UN TRENIŅU PROCESA MĒRĶU IZVIRZĪŠANA    5
  SPORTA VEIDĀ SPORTISTAM NEPIECIEŠAMO PRASMJU UN SPĒJU NOTEIKŠANA    6
III.  BŪTISKĀKO SAGATAVOŠANAS VEIDU RAKSTUROJUMS IZVĒLĒTAJĀ SPORTA VEIDĀ    9
IV.  DAUDZGADU TRENIŅU PROCESA PLĀNOŠANA    10
V.  GADA PLĀNA SASTĀDĪŠANA    17
VI.  OPERATĪVĀ PLĀNOŠANA    18
VII.  LITERATŪRAS SARAKSTS    22
Darba fragmentsAizvērt

3. Sastādīt mācību programmu, vadoties no iepriekšsastādītā mācību plāna, norādot: Programmas mērķi un uzdevumi: Pamatmērķis- atlasīties olimpiskajām spēlēm, Mērķi: Augustā Pasaules čempionātā sasniegt labus rezultātus, kā arī visos Grand Slam un Grand Prix un World Cup turnīros izcīnīt pēc iespējas labākus rezultātus Uzdevumi:
Uzlabot vispārējo fizisko sagatavotību, attīstot galvenās fiziskās īpašības ar fiziskiem vingrinājumiem; Uzlabot speciālo fizisko sagatavotību, attīstot būtiskākās fiziskās īpašības un kustību iemaņas un paaugstināt organisma funkcionālās spējas; Uzlabot tehnisko sagatavotību, pilnveidojot tehniskos paņēmienus ar speciāliem vingrinājumiem; Uzlabot taktisko sagatavotību, pielietojot individuāli tehnisko un taktisko meistarību, pēc trenera izvēlētajiem taktikās darbības veidiem dažādāk kombinācijās noteiktās situācijās; Uzlabot sportistam prasmi izmantot visus sagatavošanas veidus sacensību darbībā un mācēt izanalizēt situāciju cīņas laikā; Veicināt sportista piesaistīšanu gan treniņu procesu plānošanā, gan spēļu analizēšanā; Radīt nodarbībās tādus apstākļus, kas veicinātu katram sportistam individuāli nostiprināt savu psiholoģisko stāvokli un veidot grupu un individuālās diskusijas, pārrunas.

Mācību treniņu saturs; plānojums – satura apguves loģisko secība; Ievirzošā posmā tiek attīstīta vispārēja fiziskā sagatavotība ar mērķi džudistiem izveidot pamata bāzi organisma funkcionālajām spējām un pielāgošanos darbam. Fizisko īpašību attīstīšana – spēks, izturība, ātrums, koordinācija, lokanība (dinamiskā un statiskā); Treniņu posmā turpinās attīstīt vispārējas fiziskā sagatavotības galvenās īpašības un paralēli tiks attīstītas fiziskās īpašības speciālas sagatavotības uzlabošanai kā ātrspēks un ātrumizturība. Treniņos sāks uzlabot tehnisko sagatavotību, pilnveidojot cīņas paņēmienu tehniku ar dažādiem vingrinājumiem pāros (uči-komi, ne-waza, tachi-waza), kā arī taktiskās sagatavotības uzlabošana ar uzbrukuma, aizsardzības taktikas uzdevumiem, izvēloties dažāda kontingena pretiniekus. Mācību cīņas. Pirmssacensību posmā lielākais uzsvars uz treniņu saturu būs speciālās sagatavotības uzlabošanai džudo. Katrā treniņā tiks atkārtots un pilnveidots kāds no tehnikas elementiem. Lielākais uzsvars tiks likts uz taktikas realizēšanu – uzbrukumā, aizsardzībā un cīņas sākumā un cīņas beigās. Daudz tiks izmantoti speciālās fiziskās sagatavošanas vingrinājumi. Mācību cīņas. Integrālā sagatavošana.Psihologa konsultācijas indviduāli. Sacensību periods –
Vispārējās fiziskā sagatavotības uzturēšanai sportistēm sacensību periodā turpinās attīstīt izturību, kas palīdz izturēt cīņas intensitāti līdz cīņas beigām. Visu sacensības periodu treniņu galvenais saturs ir tehnikas pilnveidošana, teorijas nostiprināšana un taktikas uzlabošana. Sezonas sacensības (Pasaules kausi un superkausi, LČ, EČ, PČ). Psihologa konsultācijas ( individuālās);

Pārejas periods –
Treniņu uzdevumi ir vairāk vērsti un fizisko īpašību attīstīšanas – spēks, ātrums, izturība., mazāk – koordinācija, lokanība. Minimāli treniņi ar taktikas uzdevumiem. Vairāk mācību cīņas ar dažādiem uzdevumiem.
Apguves plānotie rezultāti (paredzēto zināšanu, prasmju, iemaņu apguves pakāpi, fiziskās sagatavotības līmeni, kas audzēkņiem apgūstams mācību plānā paredzētajā laika posmā):
Džudistiem pēc izstrādātā mācību plāna paredzēts uzlabot savu individuālo vispārējo fizisko sagatavotību un attīstīt galvenās fiziskās īpašības speciālas fiziskās sagatavotības uzlabošanai. Plānots sasniegt augstu fiziskās sagatavotības līmeni. Individuālās tehnikas uzlabošana metienos un partera tehnikā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Gada treniņa plāns džudo”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/554894

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties