Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:657955
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Lokanība   
1.1.  Lokanības attīstīšanas vingrinājumus bērniem   
1.2.  Lokanības vingrojumi ir nepieciešani   
1.3.  Rotaļas   
2.  Spēks   
2.1.  Spēka attīstība   
2.2.  Nosacījumi bērnu un pusaudžu spēka attīstīšanas sekmēšanai   
2.3.  Vingrinājumi spēka attīstīšanai   
3.  Ātrums   
3.1.  Ātruma attīstīšana   
3.2.  Rotaļas   
4.  Veiklība   
4.1.  Veiklības attīstīšana   
Darba fragmentsAizvērt

1. Lokanība
„Lokanība” ir cilvēku muskuļu un locītavu spēja veikt kustības maksimālā amplitūdā jeb apjomā. Lokanība ir atkarīga no muskuļu un saišu elastības, kura var mainīties emocionālās spriedzes apstākļos. Galvenais faktors, kas ierobežo pilnu kustības amplitūdu locītavās, ir mīksto audu pretestība. Lokanība ir fiziska spēja, kas attīstās visagrāk, jo tās straujās attīstīšanās sākas četru gadu vecumā un turpinās attīstīties pirmsskolas un jaunākajā skolas vecumā. Visstraujāk lokanība attīstās abiem dzimumiem ir vecumā no 6 līdz 10 gadiem.
Lokanību visefektīvāk attīsta tie vingrinājumi, kurus veic katru dienu vai pat vairākas reizes dienā. Vingrinājumus lokanības uzturēšanai var veikt retāk, taču arī tie ir jāizpilda regulāri. Vingrinoties un veicot stiepšanas vingrojumus „jāseko", lai tiktu ievērots būtisks pamatprincips, - nenodarīt ļaunumu. Lokanību veicina muskuļu un saišu elastība, tāpēc visi tie faktori, kas sekmē elastības paaugstināšanos, ietekmēs arī lokanību (muskuļu iesildīšana, emocionāli pozitīva attieksme, pozitīvā darbības motivācija). Noteikti uzmanība ir jāpievērš sāpju sajūtām, - lai cik izteikti liela būtu vēlme ātri palielināt lokanības īpašības, ir jāatceras, ka stiepšanās vingrinājumu laikā sāpes nav jājūt. Lai izvairītos no nepatīkamām traumām, stiepšanas vingrinājumi ir jāveic pakāpeniski, lēnām, pielietojot pareizu vingrinājuma izpildīšanas tehniku. Pakāpeniski jāiemācās atšķirt muskuļu iestiepuma izjūtas no tām sāpju sajūtām, kuru rezultātā var veidoties dažādu veidu sastiepumi. Stiepšanās vingrojumi ir tie, ar kuru palīdzību iespējams attīstīt lokanību. Svarīga, protams, ir pareiza stiepšanās vingrojumu izpildes tehnika, bet ne tikai. Ja stiepšanās vingrojumus izpildīsi regulāri un pareizi, tad rezultāti neizpaliks.

1.1. Lokanības attīstīšanas vingrinājumus bērniem
Visemocionālāk to var veikt ar sižetiskās rotaļas palīdzību. Paņemiet bērna iecienīto pasaku grāmatu, lasiet kādu pasaku un ar dažādu vingrinājumu palīdzību veiciet aizraujošu ceļojumu kopā ar pasaku varoņiem, pārvarot visus viņu ceļā esošos šķēršļus! Ja pasaku tēli iet pāri tiltam, veidojiet kopā ar bērnu laipiņu pāri upei, palīdziet izveidot „laiviņu" vai arī „uzceliet" jaunu, skaistu „tiltiņu"! …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Fiziskās īpašības sportā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/657955

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties