Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:220546
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    4.l
1.  Spēka veidi    5
2.  Spēka īpašību attīstīšana visām vecuma grupām    7
3.  Spēka attīstīšana metodika    8
4.  Vingrinājumi spēka attīstīšanai    11
4.1.  Plaukstas muskuļiem    11
4.2.  Roku un plecu muskuļiem    12
4.3.  Vēdera muskuļiem    13
4.4.  Muguras muskuļiem    13
4.5.  Kājas muskuļiem    14
5.  Atjaunošanās un rehabilitācija pēc spēka slodzēm    16
  Secinājumi    18
  Literatūras avoti    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Lai kāds arī būtu tavs sporta veids, spēks spēlē lielu nozīmi. Un spēka trenēšana ir ļoti svarīga. Lai iegūtu lielu spēku un lielus rezultātus, jāsāk trenēt spēka izturība, pēc tam spēka ātrumu un beigās spēku. Spēka izturību trenējot, palielinās muskuļu šķiedru daudzums, kā arī tur atrodošos miofibrillu skaits, kā rezultātā, pēc tam trenējot spēku ar maksimālu vai tuvu maksimālu slodzi, iegūsi lielus rezultātus, kā arī attiecīgi lielāku muskuļu masu. Trenējoties, un ik pa laikam mainot un dažādojot vingrinājumus, attīstīsi arī kādas citas muskuļu grupas, kuras slodzēs piedalījās mazāk, tādā veidā pilnveidojot sevi un savu ķermeni. Protams nevajadzētu aizmirst arī par stingru dienas režīma grafiku, kurā ļoti svarīgu lomu spēlē ne tikai trenēšanās , bet arī sabalansēta, pilnvērtīga un regulāra ēšana un atpūta kas ir ap 80% no visiem panākumiem. Neiztikt arī bez fizioterapeitiskām darbībām, masāžām, pirtīm un baseiniem, kas palīdz noņemt muskuļu sasprindzinājumu un mikrotraumas.
Mīts par to, ka, jo lielāka ir muskuļu masa , jo ir mazāks ātrums un lokanība ir sen zudis un ir nepatiesa. Trenējoties svaru zālē, ķermenī notiekot daudz un dažādiem bioloģiski procesi, kā procesā ne tikai attīstās vairāk muskuļu šķiedras, bet arī testosterona un šūnu līmeņa pieaugums. Spēku trenējot, vēl vari iegūt ne tikai fizisku , bet arī garīgu spēku, kas ir ļoti svarīgi, lai izturētu visu garo basketbola sezonu.
Cilvēki ir ļoti dažādi un atšķirīgi ar sviem plusiem un mīnusiem, vājākām un stiprākām pusēm, kā arī fiziologīskām un biologiskajam atskiribam, tāpēc trenējoties pašam ir jāskatās un jādomā līdzi pie savas treniņu programmas, ko pielikt un ko atņemt ,jo katram jābūt ir atšķirīgai treniņu programmai un uz katru tā var dot nedaudz atšķirīgus rezultātus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Basketbolistu spēka attīstīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/220546

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties