Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:671307
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Dabiskais cilvēks ir labestības un mīlestības pilns, viņa dvēseles dzīles ir maigas un cēlas, tikpat cik dabiska ziedošanās. Taču, līdzko cilvēka dzīvē iesaistās prāts, parādās godkāre, patmīlība, egoisms, skaudība, varaskāre. Šajās pārdomās balstās Ruso atziņas saistībā ar sociālo filosofiju un pedagoģiju.

Visā apgaismības laika filosofijā tieši audzināšanai tiek pievērsts milzum daudz vērības. Ruso arī audzināšanas filosofijā iesaistīja savu dabas filosofiju. Viņaprāt, vislabāk bērnu audzināšanu būtu atstāt pašas dabas ziņā. Ruso uzskata, ka galvenais ir visu paveikt, neko nedarot iespēju robežās ļaut bērnam pašam visu atklāt un saprast senās patiesības. Ruso audzinātājiem izvirza īpašas prasības būt noturīgam, pašaizliedzīgam, uzmanīgam un spēt pasargāt.

Ž.Ž.Ruso citāti
Pirmais solis pretī labajam – nedarīt ļaunu.
Visefektīvākais paņēmiens padarīt savu bērnu nelaimīgu – pieradināt, ka nekad nesaņems atteikumu.
Tieši tad, kad man nekā netrūka, es jutos visnelaimīgākais cilvēks pasaulē.
Maksājot parādu, es izpildu pienākumu, dāvinot – sagādāju sev prieku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties