Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,51 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,48
Pirkt
Identifikators:316422
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma problēma
Mūsdienās pastāv informācijas pārbagātība;
Līdz ar to var nepamanīt un neuztvert vizuālās komunikācijas patieso vēstījumu un nozīmi;

Temata aktualitāte un novitāte
Mūsdienās vizuālā komunikācija ieņem ļoti lielu lomu mūsu ikdienā;
Vizuālais materiāls kļuvis par dominējošo, tādejādi aizvietojot vārdus;
Katru stundu, minūti parādās aizvien jauna informācija, kas sevī ietver dažādas video, audio vai attēlu formas;
Vizuālā komunikācija ne tikai ietekmē dažādus sabiedriskos procesus, bet arī strādā kā pārliecināšanas forma un saziņas līdzeklis;
Līdz šim nav veikti lieli un nozīmīgi pētījumi Latvijā;
Arī informācija par vizuālo komunikāciju, pietiekami lielā skaitā, nav atrodama latviešu autoru vidū;
Pasaules kontekstā, tādi autori kā Rais un Atkins [R.Rice;C.Atkin], ir pētījuši cilvēku uztveri uz dažādām vizuālās komunikācijas formām, gan to, kura grupa ir visietekmējamākā;
Šajā pētījumā tiks sniegts neliels ieskaits par situāciju Latvijas jauniešu vidū un to, cik liela nozīme ir vizuālajai komunikācija kā tādai;
Šī pētījuma lielums atzīmē svarīgākās un aktuālākās tendences.
Pētījuma mērķis
noskaidrot, vai vizuālā komunikācija darbojas kā pārliecināšanas forma interneta vidē, starp jauniešiem;
noskaidrot, cik būtiska nozīme ir uztverei un līdz šim iegūtajai pieredzei, lai uztvertu vizuālās komunikācijas vēstījumu;
izprast, jauniešu viedokli un intereses par vizuālās komunikācijas formām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1116888
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/316422

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties