Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:598157
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Citāti raisa atziņas
“Es taču jums teicu, Burdonkl, ka veikals ir par mazu. Pienāks diena, kad sienas būs jānoārda līdz pat Šuazela ielai. Jūs redzēsiet, kāda drūzma būs nākamo pirmdien!”
Ja uzņēmuma vadītājs redz, ka konkrētā vieta uzņēmumam nes peļņu, tas mēģinās uzņēmumu paplašināt, lai piedāvātu pēc iespējas dažādāku preci klientam.

Secinājumi
Vieta ir viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem
Uzņēmumam jābūt vietā, kurā apgrozās daudz cilvēku, lai tas iegūtu peļņu
Mazākiem uzņēmumiem nevajadzētu darboties «lielo» uzņēmumu apkārtnē, ja reklāma nav ļoti piesaistoša
Svarīgi zināt uzņēmuma mērķauditoriju, lai uzņēmums atbilstoši varētu izvietot preci
Ilggadēji klienti arī var kļūt par klientiem citam uzņēmuma
19.gadsimta mārketings daudz neatšķiras no mūsdienu mārketinga

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties