Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:640317
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aptauja notika anketēšanas veidā - caur internetu.
Aptauja notika laika posmā no 9. marta līdz 17. martam 2011. gada.
Izlases apjoms tikai noteikts – 60 respondenti, no kuriem 85% ir sievietes un 15% - vīrieši.
Respondentu vecums bija dažāds , bet pārsvarā – 80% ir 18-25 gadu vecuma grupā , 11% ir 26-35 gadi , 5% ir 36-45 gadi un 4% vecuma grupā 46 gadi un vairāk.

„Drogas” izveidojies par populārāko kosmētikas un sadzīves preču mazumtirdzniecības veikalu Rēzeknē, pateicoties lielam patstāvīgo klientu skaitam, kas seko „Drogas” piedāvājumiem, jaunumiem un akcijām caur reklāmu.
2) „Drogas” reklāmas patērētājus ietekmē ļoti efektīvi, par efektīvāko reklāmas paņemienu var uzskatīt krāsainus plakātus uz “Drogas” skatlogiem, kurus grūti nepamanīt, kuri pievērš sev uzmanību un ieinteresē pircējus, un rezultātā arī labs stimuls cilvēkiem ieiet šādā veikalā un iegādāties kādu produktu par puscenu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1245065
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties