Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:807146
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Ne vienmēr uzņēmuma lielums nozīmē, ka tam ir labi izveidoti sociālie tīkli un mājaslapa, kā tas ir Nikon gadījumā.
Vismūsdienīgākā un saistošākā mājaslapa ir BMW.
Pārsvarā uzņēmumi savas mājaslapas veido uz balta fona un vienkāršas.
Visas fotogrāfijas, kuras ievieto uzņēmumi, ir augstas kvalitātes, lai radītu vislabāko priekšstatu par sevi.
Man personīgi, vislielākais pārsteigums bija par Nikon uzņēmuma galveno mājaslapu. Izskatījās, ka tā nav uzlabota dizaina ziņā vairākus gadus, kā arī Facebook kontā vispār nebija nekādas darbības.
Balta eko komunikācijas kanāli ir lietišķi un neuzbāzīgi, kas simbolizē arī piedāvāto produkciju.
Var secināt, ka uzņēmums Cido cenšas veidot pozitīvu komunikāciju internetā, veidojot mūsdienīgu saturu un to uzlabojot.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1379660
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties