Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:650420
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma

tas ir apmaksāta, nepersonificēta komunikācija, kuru īsteno identificētais sponsors un kura izmanto masu informācijas līdzekļus ar mērķi pārliecināt vai ietekmēt auditoriju.

Tenisa klubu Enri reklāmas politika tiek vairāk virzīta uz imidža formēšanu, reputācijas izveidošanu, paskaidrojošas informācijas piedāvāšanu un cilvēku izglītošanu tenisa jautājumos.
Jo šādu mērķu īstenošana piesaistīs klubos jaunus klientus, kuri labprāt maksātu naudu par patērēto pakalpojumu.
Ja šie mērķi būs sasniegti, tad tas viss atspoguļosies arī uz uzņēmuma darbības rezultātiem un peļņas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1124631
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/650420

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties