Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:206930
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Problēma   
  Mērķis   
  Uzdevumi   
  Mārketings   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Lielākā daļa aptaujāto ir ievērojuši mārketinga aktivitātes, kas nozīmē to, ka kompānija ir izvēlējusies veiksmīgu mārketinga stratēģiju.
69% respondentu uzskata, ka „Bite Latvija” pielietotā mārketinga stratēģija ir saistoša.
Gandrīz 63% respondentiem uzņēmuma mārketinga aktivitātes nav spējušas pārliecināt.

Priekšlikumi
Pārorientēšanās uz cilvēku piesaisti;
esošo informatīva tipa mārketinga stratēģiju nomainīt uz tādu, kas cilvēkus spētu pārliecināt kļūt par uzņēmuma klientiem.

likt vēl lielāku uzsvaru uz savām pievienotajām vērtībām un atšķirību.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmums "Bite Latvija"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/206930

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties