Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:623895
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
Darba fragmentsAizvērt

Mājas lapas dizains
Secinājumi :
Jāmaina, jāpilnveido mājas lapas dizains un struktūra uz modernāku;
Jāizlabo gramatikas kļūdas;
Pēc iespējas vairāk reklamēt un popularizēt jauno mājas lapu;
Iecelt atbildīgo cilvēku, mājas lapas popularizēšanai, atjaunošanai un patstāvīgai informācijas atjaunošanai, uzlabošanai un rotēšanai;
Mājas lapas virzīšana - google analytics u.c.

Reklāma un PR
Lai uzņēmums spētu sasniegt savus mērķus kvalitatīvāk un veiksmīgāk, ir nepieciešams piesaistīt komunikācijas līdzekļus :
Reklāma – masu medijos (radio, internets) laikrakstos un žurnālos, publiskās vietās, tirdzniecības vietās ;
Sabiedriskas attiecības ( Public Relations - PR) - preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas informāciju par uzņēmumu un ražotajām (pārdodamām) precēm un pakalpojumiem.
Ar reklāmas palīdzību - radot pozitīvu tēlu sabiedrībā, uzņēmums nodrošinās sev lojālus klientus, kas veidos pozitīvu attieksmi pret piedāvāto pakalpojumu, līdz ar to sasniedzot nepieciešamo patērētāju grupu.
Galvenais PR mērķis ir izveidot uzņēmumam, kā arī kādai vienai personai augstu sabiedrisko tēlu un reputāciju.
P.: Avīzes raksts par uzņēmuma sasniegumiem tieši neaicina pirki preces, bet veido labvēlīgu attieksmi.

Cenu politika
Uzņēmumam jāpārskata sava cenu politika, jo/lai:
Cena ilgtermiņā nestu peļņu.
Apmēram paredzētu, kā produkta/pakalpojuma cena varētu ietekmēt pārdošanas apjomus.
Pastāvot lielai konkurencei tirgū, pat nelielas produkta cenas izmaiņas ievērojami var ietekmēt pieprasījumu.
Ja kompānijas piedāvātais produkts vai pakalpojums ir atšķirīgs no sāncenšu piedāvājuma, pircēji būs elastīgāki pret cenas svārstībām.
Rūpīgi jāpārdomā, kā savu produktu padarīt pārāku.
Cenu politika veido uzņēmuma tēlu, līdz ar to pārāk liels cenas kritums, liks domāt par kvalitātes krišanos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma zīmola stratēģija uz pieciem gadiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/623895

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties