Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:907897
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Stratēģiskās plānošanas līmeņi
Uzņēmuma stratēģisko plānošanu var veikt četros līmeņos.
1. Korporatīvais līmenis. Notiek stratēģiskā plāna izveide, kas vada visu uzņēmumu, pieņem lēmumus par resursu sadali, kā arī atbild par to, kādus biznesa virzienus sākt un kādus likvidēt.
2. Departamenta līmenis. Notiek plāna izveidošana, kas ietver finansējuma sadali katram biznesa virzienam.
3. Biznesa līmenis. Tiek izstrādāts stratēģiskais plāns, kurš jāīsteno panākumu gūšanai.
4. Produktu līmenis. Tiek izstrādāts mārketinga plāns, lai sasniegtu izvirzītos mērķus tirgū.



Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma stratēģiskā plānošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/907897

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties