Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,48 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,51
Pirkt
Identifikators:427533
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

2. Uzņēmuma klienti kā mārketinga mikrovides faktors
Uzņēmuma patēriņa tirgus ir ar plašu amplitūdu, kā piemēram, tautība, vecums, dzimums, apdzīvotā teritorija, izglītība, ienākumu līmenis, Tādējādi, varam secināt, ka uzņēmuma produktu atpazīst gan vīrieši, gan sievietes, gan latviski runājošie, gan krieviski runājošie, gan studenti, gan pensijas vecuma cilvēki.
Varam detalizēti izpētīt katra izdevuma mērķauditoriju, sākot no sieviešu žurnāliem „lilit”, „Cosmopolitan”, beidzot ar „FHM” un „Copes Lietas”. Interesants fakts ir tas, ka sieviešu žurnālu vienu piekto daļu auditorijas sastāda vīrieši. Un otrādāk – vīriešu žurnāla „FHM” auditorijā gandrīz puse (44%) ir sievietes vecumā no 18 – 24 gadiem.
Pie uzņēmuma klientu saraksta varam minēt arī tādus lielus un atpazīstamus zīmolus kā Loreal, MaxFactor, kā arī daudzi citi kosmētikas, smaržu, modes un skaistumkopšanas zīmoli. Jo tieši viņi ir tie, kas pērk reklāmu vietas „Lilita izdevniecība” izdotajos žurnālos.
Tāpat uzņēmums arī ir iekarojis starptautisko tirgu, ar izdevumiem lietuviešu un igauņu valodā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma SIA "Lilita izdevniecība" mārketinga vides faktoru raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/427533

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties