Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:897456
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējas vides faktori ir šādi:
institucionālais menedžments (ieskaitot īpašniekus );
finanšu struktūrvienības ;
pētniecības struktūrvienības ;
ražošanas struktūrvienības ;
grāmatvedība.

augstākā līmeņa menedžeri – tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību. Tipiski augstāka līmeņa menedžeru amati ir šādi: akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekš sēdētais, prezidents, viceprezidenti.
Finanšu nodaļa ir atbildīga par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu. Mārketinga speciālisti bieži vien finansistos saskata tikai kārtējo izmaksu un izdevumu kontrolierus, kam nerūp tirgus perspektīvā attīstība.
Pētniecības nodaļā ( PN ) parasti strādā zinātnieki un speciālisti, kuri ir lepni par sava darba nozīmīgumu, turpretī mārketinga dienestā galvenokārt strādā cilvēki, kuri orientēti uz biznesu.
Piegādes nodaļa parasti ir atbildīga par uzņēmumu apgādi ar izejvielām, materiāliem, iekārtu utt., kas iegādāti par iespējami zemākām cenām vajadzīgajā daudzumā un kvalitātē. Sagādes darbinieki saskata mārketinga nodaļā cilvēkus, kas grib ražot ar plūsmas līniju mazas preču partijas un to lielu skaitu nosaukumu tā vietā, lai ražotu lielu skaitu izstrādājumu ar mazu skaitu nosaukumu.

Ražošanas nodaļas (RN) darbība ir saistīta ar iekārtas uzstādīšanu un remontu, konfliktiem ar strādniekiem utt. Ja uzņēmuma dominē ražotāju pieeja, tad tā priekšroku dod drošas produkcijas izlaidei ar samērā zemām izmaksām, parasti ražojot vienkāršu produktu šaurā sortimentā un lielā apjomā. Ja dominē mārketinga pieeja, tad vērojamas augstas vai lieluma ziņā pietiekami elastīgas ražošanas izmaksas, samērīgas ar produkcijas kvalitāti, bet ražošana tiek virzīta uz patērētāju vajadzībām.
Grāmatvedība . Grāmatvedības darbinieki ir ieinteresēti, lai uzņēmuma darbību izmaksas būtu iespējami zemākas. Pēc šīs pieejas grāmatveži bieži vien noraida mārketinga nestandarta programmas.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma mārketinga iekšējās vides faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/897456

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties