Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:687129
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

Ārpuscenu konkurence (mārketinga aktivitātes, komunikācija)
Monopola uzņēmumiem nav nepieciešamas mārketinga aktivitātes, jo pats uzņēmums ir unikāls, tomēr ļoti bieži šādi uzņēmumi sponsorē „skaļus” pasākumus.
AS „Latvijas Gāze” sponsorē daudz dažādus pasākumus, kā piemēram, LG ir Latvijas vīriešu un sieviešu basketbola izlases partneris, Latvijas Nacionālās operas patrons un Latvijas Olimpiskās komitejas sponsors.

Barjeras
Jaunu uzņēmumu ienākšanu monopola tirgū ietekmē daudz un dažādas barjeras.
Runājot par Latvijas Gāzi,
tad citiem pārdevējiem nav iespējas iekļūt šajā tirgū, jo ir nepieciešami lieli kapitālieguldījumi, kas bieži vien ir nelietderīgi (piemēram, gāzes vada izbūve, pazemes gāzes krātuves izveide u.tt.)

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/687129

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties