Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:669634
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  „Latvijas balzams” apraksts   
2.  SVID analīze un strateģijas izvele   
2.1.  SVID analīzes būtība   
2.2.  Stratēģijas izvēle   
2.3.  AS „Latvijas Balzams” SVID analīze   
2.4.  Draudu un iespēju matrica   
3.  A/S „Latvijas Balzams” attīstības stratēģijas izstrāde izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu   
3.1.  Ansofa matrica un uzņēmuma attīstības stratēģijas   
3.2.  Ansofa matrica A/S „Latvijas Balzams” un uzņēmuma attīstības stratēģijas   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

„Latvijas balzams” apraksts
Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā. Tā ir visplašākā spektra alkoholisko dzērienu ražotne, kur top gan stiprie, gan arī vieglie alkoholiskie dzērieni. Pašlaik uzņēmums ražo ap 100 dažādu nosaukumu dzērienus, kurus pārdod gan vietējā tirgū, gan eksportē uz Krieviju, Poliju, Igauniju un Lietuvu, Baltkrieviju, Ukrainu, Skandināvijas valstīm un citur.
A/S Latvijas balzama meistarības pirmsākumi meklējami 1900. gadā, kad sāk darboties Rīgas valsts degvīna noliktava Nr. 1.
No 2000. gada Latvijas balzamam pievienota A/S Rīgas vīni, kas ļāvusi LB iegūt būtisku tirgus daļu augošajā vīnu segmentā un attīstīt vieglo alkoholisko dzērienu ražošanu. Uzņēmums ir Latvijas Alkoholisko dzērienu ražotāju un izplatītāju asociācijas biedrs.  Savukārt, asociācija ir iestājusies Eiropas Alkoholisko dzērienu ražotāju konfederācijā.
Šobrīd A/S Latvijas balzams ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs gan Latvijā, gan Baltijā pēc VID Akcīzes preču pārvaldes (APP) datiem uzņēmums 2008.gadā aizņēma 33% no Latvijas alkoholisko dzērienu tirgus. Latvijas balzams ir plaša spektra alkoholisko dzērienu ražotne, kas ražo vairāk kā desmit produkcijas veidus, tai skaitā Rīgas Melno balzamu, degvīnus, liķierus, dzirkstošos vīnus, džinus, brendijus,  kokteiļus, kopā vairāk kā 100 dažādu nosaukumu dzērienus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1248501
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Latvijas Balzams" SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/669634

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties