Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:125087
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis:
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz veikto studentu ceļošanas motivāciju pētījumu, izvirzīt priekšlikumus tūrisma aģentūrai "Kolumbs" tās piedāvājuma pilnveidošanai un sekmīgākai produktu virzīšanai.
Bakalaura darba uzdevumi:
izpētīt tūristu motivācijas teorijas;
raksturot galvenos literatūrā atrodamos tūristu klasifikācijas modeļus;
identificēt patērētāju rīcību ietekmējošus faktorus;
veikt praktisku pētījumu, anketējot, Latvijas Universitātes, Ekonomikas un Vadības fakultātes studentus;
izanalizēt tūrisma aģentūras „Kolumbs” piedāvājumu un novērtēt tā atbilstību pētījumā konstatētajām studentu kā tūristu motivācijas īpatnībām;
izstrādāt priekšlikumus tūrisma aģentūrai "Kolumbs" tās piedāvājuma pilnveidošanai un sekmīgākai produktu virzīšanai;…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/125087

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties