Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:721113
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

Izpratne par tūrisma produkta saturu dažādās valstīs ir atšķirīga, tāpēc nozīmīga daļa tūrisma produktu izvēles kritēriji ir atšķirīgi, ko ietekmē tūrista demogrāfiskie rādītāji, no kuriem galvenais ir tautība.

Priekšlikumi
Uzņēmējiem, veidojot tūrisma produktus, nepieciešams izvērtēt kādas tautības klientu loks būs pārsvarā, tad ņemot vērā šo tautību demogrāfisko raksturojumu, veidot atbilstošus tūrisma produktus:

Latvijas tautu pārstāvji priekšroku dotu „dabiskiem produktiem”, kuriem nepiemīt liela samākslotība.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,62 €
Materiālu komplekts Nr. 1248363
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tūrisma produkta atšķirības ārzemju un vietējo tūristu skatījumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/721113

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties