Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,42 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,57
Pirkt
Identifikators:320962
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumu biznesa tendences:
I/K ‘’Avots’’ apkalpo abu dzimumu pārstāvjus un piedāvā visa veida friziera pakalpojumus;
I/K ‘’Burve’’ apkalpo tikai sievietes un lielākoties piedāvā tikai griešanas un krāsošanas pakalpojumus;
I/K ‘’Ārija Dadzīte’’ lielākoties nodarbojas ar vīrieša matu frizēšanu, retāk ar sieviešu.

Secinājumi
Izveidot uzņēmumu ir izdevīgāk, ja īpašumā jau ir telpas un nepieciešamais inventārs.
Bruto peļņa ir lielāka, ja uzņēmums atrodas izdevīgā vietā (pilsētas centrā).
Neto peļņa ir lielāka, ja uzņēmuma ikmēneša izdevumi ir mazāki.
Izdevīgāk ir sākuma kapitālu ieguldīt no saviem uzkrājumiem, nekā ņemt aizdevumu bankā, jo tad nav ikmēneša maksājumi bankai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/320962

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties