Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:525151
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Marketings un citas zinātnes nozares
Marketings nav teorētiska disciplīna, bet gan ekonomikas teorijas, psiholoģijas un menedžmenta sakausējums.
● ekonomika:
cenas teorija un stratēģijas,
- ekonomiskā uzvedība,
spēļu teorija;
●psiholoģija:
- patērētāju uzvedība,
reklāmas uzdevumi,
sociālā psiholoģija.
● menedžments:
segmentēšanas stratēgijas,
pieprasījuma analīze,
- menedžmenta stratēgijas.

Marketinga īsa vēsture
Klasiskā skola (1900-50) teorijas fokusējas uz kopējo tirgus uzvedību un balstās uz ekonomiku un socioloģiju
Vadīšanas mārketings (1950-75) marketings ir daļa no vadīšanas vai biznesa skolas, kas fokusējas uz indivīdu uzvedību, turpinājumā balstoties uz aizgūtām tehnikām no sociālām zinātnēm
Uzvedības mārketinga skola (1965 – mūsdienas) šī skola aizgūst atzinās no dažādām nozarēm, galvenokārt no psiholoģijas, ar uzsvaru uz indivīdu patērētāju uzvedības
Adaptivā/Stratēģiskā marketinga skola (1980 – mūsdienas) atgriežas pie makro līmeņa fokusa. Nozīmīga loma M. Porteram un salīdzinošo priekšrocību paradigmu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/525151

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties