Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:314741
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Tiešais mārketings
Tiešā mārketinga identitāte
Izmērāmas darbības:
jebkura veida preču vai pakalpojumu reklāmas vai mārketinga materiālu komunikācija
ietver darbības un/vai pasākumus, kuru mērķis un/vai rezultāts ir preču vai pakalpojumu popularitātes vai pieprasījuma sekmēšana, tirgus pozīciju izpēte un izvērtēšana un attīstības tendenču noteikšana, tai skaitā arī izmantojot tiešā mārketinga rezultātā iegūto informāciju un datus
veic pats tirgotājs vai tiek veikts tā vārdā
ar tieši vai netieši identificējamu personu
veidi: tiešais pasts (adresēts un neadresēts), telemārketings, e-pasta mārketings u.c.
TM Regulējums
Tiešā mārketinga aktivitātes kā tādas netiek regulētas, taču ļoti svarīgi ir ņemt vērā atsevišķus noteikumus attiecībā uz tiešā mārketinga aktivitāšu veikšanu un darbībām ar to rezultātā iegūtajiem datiem un informāciju
Atsevišķi jautājumi noteikti konkrētu sfēru regulējošos tiesību aktos, piemēram:
Informācijas sabiedrības pakalpojumu likums - komerciāli paziņojumi;
Fizisko personu datu aizsardzības likums - fizisku personu datu izmantošana;
Reklāmas likums - reklāmas izgatavošana un izplatīšana, iesaistīto personu tiesības, pienākumi un atbildība
TM Problēmjautājumi
Personu (fizisku un juridisku) datu iegūšana un izmantošana
Tiešā mārketinga datu bāzes
Darbības ar tiešā mārketinga datu bāzēm

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tiešā mārketinga juridiskie groži”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/314741

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties