Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:131853
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir lietišķā etiķete?
Lietišķā etiķete ir uzvedības normu kopums, kas jāievēro lietišķajās attiecībās.
Mērķis ir palīdzēt veidot veiksmīgu saskarsmi starp dažādu tautu un kultūru pārstāvjiem.
Darbs ar citu kultūru pārstāvjiem prasa ļoti augstu profesionālās sagatavotības līmeni.

Vispārējie noteikumi telefonu sarunu kultūrā
Ja kabineta saimnieks runā pa telefonu, apmeklētājs gaida ārpusē.
Lietišķas tikšanās laika, nav pieņemts ilgstoši sarunāties pa tālruni
Tālrunis, kas ilgstoši zvana, var traucēt citus, tādēļ klausuli ieteicams pacelt ne vēlāk, kā pēc 3 signāla.
Pa citu cilvēku tālruni neatsaucas, ja nav palūgts to darīt.
Pieklājīgi ir piezvanīt cilvēkiem, kuram tas ir apsolīts, vai kurš zvanījis prombūtnes laikā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Telefonu sarunu kultūra”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/131853

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties