Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:260762
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Efektīva telefona izmantošana ir viena no būtiskākajām firmas tēla veidošanas sastāvdaļām. Darbinieku prasme uzturēt telefona sarunu veido iestādes reputāciju. Bieži vien pirmā saskarsme un priekšstats par firmu veidojas tieši telefona sarunas laikā. Saruna pa tālruni var gan atrisināt problēmu, gan arī to sarežģīt vai radīt jaunas. Runāšana ir kaut kas tik vienkāršs, ka bieži vien uzņēmumi nepievērš tai pietiekamu uzmanību vai arī novērtē to pārāk zemu.

Prasme lietot telefonu lietišķos kontaktos ir svarīga. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no svarīgākajiem, ērtākajiem un ātrākajiem sakaru līdzekļiem - 85% biznesa patlaban tiek veikti pa telefonu. Katrs uzņēmējs vairāk vai mazāk kontaktējas ar klientu telefoniski, tāpēc jāievēro noteikti saskarsmes likumi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Telefonsarunu etiķete”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/260762

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties