Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:767867
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

16.SLAIDS
Fokusgrupa. Viena no kvalitatīvo pētījumu metodēm, kur par kādu tēmu vai jautājumu tiek intervēti vairāki cilvēki. Notiek komunikācija ne tikai starp diskusijas vadītāju un respondentiem, bet arī pašu diskusijas grupas dalībnieku savstarpēja mijiedarbība. Iepriekš netiek sagatavoti detalizēti jautājumi, bet tiek noteikts tēmu loks, kas jāpārrunā (t.s. diskusijas vadlīnijas), lai noskaidrotu dalībnieku viedokļus katrā no jautājumiem. Vienas fokusgrupas diskusijas garums parasti ir aptuveni viena stunda, vienā diskusijā piedalās 8-12 cilvēki. Tās laikā parasti tiek veikts video un audio ieraksts, lai pēc diskusijas beigām varētu to detalizēti analizēt.

PIEMĒRS 17.SLAIDĀ
Fokusgrupām cilvēki var tikt atlasīti pēc dažādām pazīmēm, piemēram, dzimuma, vecuma, tautības, dzīvesvietas.
Mans paziņa pirms 4 gadiem piedalījās fokusgrupas intervijā, kuras dalībnieki tika meklēti pēc aptuveni šādām pazīmēm: “Vīrieši vecumā no 30-50 gadiem, kas lieto alu vismaz 1 reizi nedēļā”. Diskusija bija par konkrēta zīmola alus ražotāju. Tika rādītas reklāmas, uzdoti jautājumi par to, kas labāk piesaista, tika dota iespēja ierosināt savas idejas, degustēt alu. Par šo diskusiju tika piedāvātas 6 pudeles alus un 20LS atlīdzība. Pēc diskusijas šī cilvēka telefona numurs nokļuva pētījumu firmas datubāzē, līdz ar to pēc aptuveni gada tika zvanīts un piedāvāts iesaistīties citā fokusgrupas diskusijā.
Iesaistīties dažādās fokusgrupu diskusijās par produktiem, notikumiem un organizācijām iespējams aizpildot anketu, piemēram, kompānijas GFK mājaslapā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Socioloģisko pētījumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/767867

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties