Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:464705
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Informācija par uzņēmumu   
  Piedāvājums   
  Vērtības, misija   
  Produkta materiālie un nemateriālie raksturlielumi   
  Produkta asociatīvie raksturlielumi   
Darba fragmentsAizvērt

Mērķi
Veidot patērētāju acīs dabiskuma, augstas kvalitātes produkcijas tēlu;
Veidot atpazīstamību kā par uzņēmumu, kurš rūpējas par apkārtējo vidi;
Panākt produkta atpazīstamību ar sabiedrības palīdzību, tādejādi iekarojot lielāku uzticēšanos;
Kopumā radīt priekšstatu par uzņēmumu, uzņēmuma zīmolu un tā pozitīvajām īpašībām.

Kontaktu vietas
Uzņēmuma produkciju var iegādāties specializētos veikalos un stendos. Iekārtojot ikvienu Stendera veikalu, viss ir pārdomāts līdz pēdējam sīkumam, no pārdevējas priekšauta līdz lentei ap dāvanu kārbu, no griestiem līdz apakšējam plauktam.

Mārketinga procesa dalībnieki
SIA „STENDERA ZIEPJU FABRIKA” mārketinga nodaļā darbojas seši cilvēki, tomēr, vislielākā saskare un informācijas sniegšana par produktu norit ar pārdevēju starpniecību.
Tieši tāpēc „Stendera” veikalu pārdevējas ir īpaši apmācītas, viņas pārzina „Stendera” piedāvājumu līdz pēdējam sīkumam un spēj atbildēt uz jebkuru jautājumi, saistībā ar piedāvāto produkciju.bu.

Mārketinga komunikāciju ziņojumi
ieplānotie ziņojumi
Uzņēmums sava produkta popularizēšanai izmanto jau esošo klientu atsauksmes
neieplānotie ziņojumi
Uzņēmuma atpazīstamību ietekmē arī tā atpazīstamība kā kaut kas neikdienišķs, ekskluzīvs, kas piesaista arī sabiedrībā atpazīstamu cilvēku uzmanību, tādejādi sniedzot arī neplānotu reklāmu- sabiedrība nosliecas atzīt preces, kuras iegādājas kādas plašāk atpazīstamas personas.

Produkta materiālie un nemateriālie raksturlielumi:
Sākotnējais iesaiņojums – plastmasa trauks ar metāla vāciņu.
Papildu iesaiņojums – pēc izvēles.
Transportēšanas iesaiņojums – kastes skrubja transportēšanai.
Etiķete – “Stenders” logotips un produkta nosaukums

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1314326
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Stendera ziepju fabrika" cukura skrubis kā komunikācijas objekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/464705

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties